Seis polígonos industriales disponen de cerca de un centenar de parcelas libres
El plan de incentivos de la Xunta para ofrecer suelo industrial «máis accesible, a mellor prezo e en mellores condicións», según explicó el presidente autonómico, Alberto Núñez Feijóo, el pasado jueves, incluye a los polígonos industriales de seis concellos mariñanos que tienen disponibles cerca de un centenar de parcelas: A Pontenova, tres; Lourenzá, doce; Barreiros, treinta y tres; Foz, tres; Cervo, veinte; y Viveiro, veintisiete.
Así lo desveló ayer el parlamentario popular mariñano José Manuel Balseiro, que puso en valor este plan autonómico: «Trátase de abaratar os prezos do solo, de ofrecer facilidades de pago para empresas e emprendedores naqueles parques industriais da nosa comarca con parcelas dispoñibles e que foron promovidos pola Administración autonómica». «A medida busca contribuír a xerar novas oportunidades de emprego e servir de pulo para a reactivación económica», añadió.
El polígono industrial de Mondoñedo pasará a depender a partir de ahora de Suelo Empresarial del Atlántico (Sea S.L.), la firma que nace de la fusión de la antigua Sea y de Suelo Industrial de Galicia, Sigalsa. El parque mindoniense dispone de 70.000 metros cuadrados, de los cuales 35.403 están en venta.