Compromiso por Galicia amenaza con abandonar el gobierno de Sarria

Acusa al PSOE de ningunear a sus socios y de adjudicar servicios a empresas afines

Compromiso por Galicia (CxG-CCTT), que cuenta con tres ediles en la corporación de Sarria, amenaza con abandonar el grupo del gobierno porque considera que el PSOE actúa con «desconsideración, individualisto e prepotencia» y acusa a la alcaldesa, Pilar López, de realizar una «xestión opaca e caótica» a espaldas de sus socios de gobierno.

Los concejales de CxG-CCTT acusan a la alcaldesa de contratar sin consultar con los miembros del tripartito servicios empresariales para el Concello. Consideran que su conducta «linda coa usurpación de funcións» y advierten de la «eventual transcendencia que puidese isto ter no ámbito das responsabilidades legais».

Los tres ediles de esta formación acusan a los socialistas de «connivencia con empresas concesionarias de servizos municipais á hora de contratar discrecionalmente traballadores afíns ou relacionados dunha ou outra maneira co seu partido».

Afirman que la alcaldesa «atribúese competencias e delegacións que non lle corresponden e avoga porque se deleguen nela e non na xunta de goberno local determinadas atribucións relativas á contratación». Consideran que este proceder esconde «un afán personalista por acumular un poder que non lle atribúe e por controlar os asuntos nos que se moven substanciosos orzamentos e empregos».

CxG-CCTT también critica que Pilar López no haya contado con el resto de grupos para elaborar el orden del día del próximo pleno. «Isto só indica unha falta de respecto total polo pacto de goberno», dicen. Los tres ediles anuncian que en el pleno del día 30 tomarán «unha postura propia».

La alcaldesa no ha querido pronunciarse sobre este tema hasta hablar con CxG-CCTT.

Comentarios