WhatsApp anunciou que a partir do 7 de decembro de 2019 tomará accións legais contra aqueles individuos ou compañías que envíen mensaxes masivos ou automatizados aos usuarios, ou que non utilicen a plataforma para uso persoal.
WhatsApp recalcou nun comunicado o seu carácter de plataforma "de mensaxería privada" e anunciou que emprenderá "accións legais" contra quen envíen "mensaxes automatizadas ou masivas, ou fagan un uso non persoal", por incorrer nunha violación dos termos de servizo da aplicación.
Será a propia plataforma a que determinará se o usuario ou a empresa está a levar a cabo acciones de abuso no servizo de mensaxería. Isto tamén fai referencia á app de WhatsApp Business deseñada para a comunicación entre as empresas e os seus usuarios.
WhatsApp obterá a información a través das accións de abuso que vexa que se cometen na propia plataforma ou recorrendo a un servizo exclusivo co que conta fóra dela que, entre outros datos, inclúe reclamacións de usuarios que avisan de que determinadas compañías están a violar os termos do servizo.
Desta forma, o servizo de mensaxería emprenderá accións legais contra todas aquelas empresas que violen os termos de uso na plataforma antes do 7 de decembro de 2019 e contra todas aquelas con reclamacións, se ese abuso continúa a partir de devandita data.
Aseguran que utilizando a información dispoñible na plataforma xa atoparon e parado a millóns de contas que operaban no sistema e que estaban a violar os termos de uso.
O emprendemento de medidas legais súmase ás ferramentas tecnolóxicas empregadas actualmente por WhatsApp, para detectar de forma automática formas de abuso como as contas de 'spam', xa que a compañía asegura ser consciente de que "algunhas compañías intentan evadir os nosos sistemas de aprendizaxe automática".