TikTok álzase como a rede social favorita dos menores no confinamento

Un estudo revela que Youtube é a plataforma preferida de vídeos online 
Dos menores consultando el móvil. PIXABAY
photo_camera Dous menores consultando o móbil. PIXABAY

TikTok converteuse na rede social favorita dos menores, que lle dedican case o mesmo tempo que a Youtube durante o período de confinamento derivado da pandemia do Covid-19, segundo o estudo Apps e nativos dixitais: a nova normalidade de Qustodio. 

A investigación publicada este mércores inclúe a análise dos hábitos online anónimos de 60.000 familias voluntarias con fillos entre os 4 e os 15 anos, que residen en España, Reino Unido e Estados Unidos.

As conclusións do estudo, que cobre o período febreiro de 2019 a abril 2020, apunta que Youtube é a plataforma preferida de vídeos online (sete de cada dez nenos utilízano) e é a segunda plataforma máis usada para ver vídeos en televisión, logo de Netflix. 

Neste sentido, o informe sinala que o consumo de vídeos en Youtube entre os menores aumentou un 50% de media desde maio de 2019, sendo os nenos os que máis tempo pasan nesta plataforma, ao redor dun 20% máis que as nenas. 

Antes da crise sanitaria, os menores pasaban unha media de 86 minutos diarios (Estados Unidos), 75 minutos (Reino Unido) e 63 minutos (España) vendo vídeos en Youtube. Durante os meses do confinamento (marzo-abril) o tempo aumentou ata 97 minutos (Estados Unidos), 83 minutos (Reino Unido) e 75 minutos (España). 

En relación coa franxa horaria de máis uso da plataforma, o estudo destaca que a "hora punta" prodúcese durante o día, é dicir, en horario escolar, e non durante as horas de lecer.

USO DAS REDES SOCIAIS. Respecto ao uso das redes sociais por parte dos menores ata febreiro de 2020, as máis populares eran Instagram, TikTok e Snapchat, seguidas de Facebook e Pinterest. En España, un de cada dous menores ten perfil en Instagram. 

Con todo, coa crise do Covid-19, TikTok pasou ao primeiro posto en canto a número de seguidores nos tres países, deixando a Instagram en segunda posición. TikTok converteuse na plataforma de vídeo social preferida da maioría dos mozos durante o confinamento. 

Deste xeito, a investigación revela que, durante o confinamento pola pandemia do coronavirus, os menores pasan unha media de 75 minutos ao día en Youtube e 71 minutos en TikTok. 

En canto á vez que pasan os menores en redes sociais, o informe estima que no último ano aumentou en torno ao 100%, chegando ata un 200% durante os meses de corentena nestes países. 

Entre as apps nas que máis tempo pasan destaca TikTok, xa que o seu tempo de uso en todos os mercados case se duplicou en nove meses. Os menores pasan en TikTok unha media de 82 minutos diarios, sendo a rede social na que máis tempo pasan os menores en EE UU. e Reino Unido. En España, Instagram lidera en canto ao tempo de uso. 

Sobre a utilización que fan os menores dos videoxogos, o informe indica que Roblox é o máis popular entre os nenos de EE UU e Reino Unido, e tamén o máis bloqueado polos pais. En España este xogo ocupa o cuarto posto en popularidade, por detrás de Brawl Stars, Clash Royale e Clash of Clans. 

Ademais, o estudo sostén que aumentou a cantidade de tempo que pasan xogando aqueles que xa o facían antes: de 52 a 69 minutos ao día en EE UU, de 56 a 70 minutos en Reino Unido e de 66 a 81 minutos diarios en España. Xogan máis durante as horas de horario escolar. 

En relación coas apps educativas, Google Classroom segue ocupando o primeiro posto en EE UU e España cun importante crecemento e coouse moi preto de Show My Homework, líder do mercado en Reino Unido. En España o tempo de uso por parte dos menores é de 15 minutos diarios, fronte aos 10 de EE UU e Reino Unido. 

Comentarios