Seat e Hugo Silva, acusados de pedófilos e machistas por un anuncio

O novo 'spot' da compañía automobilística xerou fortes críticas nas redes sociais, ás que o actor respondeu cun conciso "flipo"
Hugo Silva en el anuncio del SEAT Ateca
photo_camera Hugo Silva en el anuncio del SEAT Ateca

O último anuncio presentado por Seat para o modelo Ateca xerou grandes críticas, especialmente nas redes sociais. A repercusión viuse aumentada debido a que o protagonista do anuncio non é outro que o actor Hugo Silva. Tanto á compañía como a Silva táchaselles de machistas e pedófilos pola realización deste anuncio.

O obxectivo do spot non é outro que presentar a nova cámara 360º que incorpora o coche, pero a forma de facelo é confusa, o que xerou a controversia. Na peza publicitaria vemos como Hugo Silva chega a un colexio a recoller aos seus fillos, mentres espera tense que agachar para evitar ser visto polos seus fans, e sen darse conta activa a cámara do Ateca. Nese momento están a pasar por diante do coche unhas mozas, polo que no obxectivo ven enfocadas as súas pernas e as súas saias. Ao pasar este grupo Silva levántase e segue coa cámara o percorrido das nenas, mentres engade a frase: "Isto viríalle moi ben a Santi Millán".

Desta forma o comercial xera un ambiente ambiguo que fixo estalar ás redes, que tacharon de machista e pedófilo ao anuncio.

Ata o momento Seat non fixo ningunha declaración respecto diso, con todo o actor encargouse de enviar unha concisa mensaxe a través de Twitter no que di "Flipo". 

Comentarios