Roberto Verino presenta Caminae, unha colección inspirada na ruta xacobea

A coñecida marca de moda presenta as súas novas pezas maridando viño e tendencias coincidindo coa celebración do Ano Xacobeo
La directora de marca de Roberto Verino, Cristina Mariño y la CEO de Roberto Verino, Dora Casal. EFE
photo_camera A directora de marca, Cristina Mariño e a CEO de Roberto Verino, Dora Casal. EFE

Roberto Verino celebra o dobre Ano Xacobeo coa súa colección cápsula Caminae, unha proposta con pezas de acabado sport urbano que busca axuntar comodidade e estilo e que se inspira no Camiño como metáfora.

Liderado por Doura Casal, CEO de Roberto Verino, e Cristina Mariño, directora de marca e filla do modisto, a cal creceu no seo da compañía, a firma téxtil ha presentado este mércores, na súa adega Gargalo, en Verín, a súa nova aposta. 

Foi nun evento exclusivo ao que asistiron creadores de opinión galegos e xornalistas, que puideron saber máis acerca dun formato novo que mestura moda con enoloxía. 

"A nosa idea é achegar a Roberto Verino ao público, interactuar e aprender con el, escoitalo e, sobre todo, reconectar coa esencia das relacións humanas. Botamos de menos momentos cara a cara, queremos gozar de praceres esenciais cos demais; neste caso fixémolo co concepto de maridar viño e moda e foi un gran éxito", sinalou Cristina Mariño.

Nun encontro celebrado con Efe, as dúas mulleres, que representan a substitución xeracional en Roberto Verino, fixeron un repaso pola empresa e os proxectos da firma que, como o resto do téxtil, viuse afectada pola pandemia. 

"Que mellor oportunidade que esta para lanzar nova colección, de pezas urbanas", coincidindo coa celebración do Ano Xacobeo, apuntou Mariño, quen afronta con moita "ilusión" pero tamén "con nervios" esa substitución xeracional. 

Logo dun último ano e medio marcado pola pandemia, a estratexia da marca pasa "por xerar un perfil que estabamos a botar en falta nas nosas tendas", como é a xente nova a fin de chegar a público "máis amplo".

Dentro dese obxectivo, as directivas presentaron Caminae, o primeiro de varios encontros que a marca galega celebrará ao longo do ano co obxectivo de fusionar a moda de Roberto Verino coas tendencias, os territorios, a artesanía e a innovación.

A colección caracterízase por unha "moda urbana, con tecidos de alta calidade, confortable, onde predominan tons areas con toques de cor (amarelo vermello) que reaviva esa aposta", concreta Mariño, quen soña con que Roberto Verino non quede só na segunda xeración e poida haber unha terceira. "Sería marabilloso". 

Polo momento, a firma avoga por ir "paso a paso" e xa ten varios proxectos en mente para o que resta de ano, sen perder a súa esencia, que se basea no cliente. 

"Roberto Verino é a esencia da marca, non é só o que transmite senón o que habemos interiorizado", reflexiona Mariño. 

"O Plan Estratéxico parouse polo covid. A idea agora é darlle un impulso", apunta Doura Casal, quen subliña o avance desigual, onde se favoreceu a dixitalización e innovación mentres houbo que atrasar varias aperturas. 

A terceira pata da marca, que cumpre 40 anos en 2022, é a sustentabilidade, que reivindican como esencia. 

"A compañía está preparada para seguir crecendo, só queda porlle as vimbias para que se desenvolva máis", esgrime Casal, quen ve necesario seguir interactuando coa contorna con producciones curtas e de proximidade e que completarán con proxectos de economía "circular". 

Polo momento, estas dúas directivas confían en que ao longo deste semestre se poida recuperar parte do parón co reto de volver á normalidade o próximo ano, o dun aniversario especial.

Comentarios