O dixital do Grupo El Progreso supera os 700.000 usuarios

Medio millón deses lectores corresponden ao diario de Lugo, que establece unha nova marca
Evolución de la plataforma digital del Grupo El Progreso
photo_camera Evolución de la plataforma digital del Grupo El Progreso

Maio, o mes que acaba de finalizar, estableceu unhas marcas históricas para a plataforma dixital do Grupo El Progreso, que por primeira vez supera os 700.000 usuarios únicos. E con certa folgura, pois se disparou ata os 720.016, segundo Google Analytics. Toda unha marca no que ten gran responsabilidade o diario de Lugo, buque insignia do grupo e da plataforma, xa que a súa web tamén alcanzou por primeira vez o medio millón de lectores (501.741 usuarios únicos, para ser precisos no caso de elprogreso.es), cun incremento do 33,7 por cento.

Con todo, o incremento medio da plataforma foi superior (ten un 36,79% de lectores máis que hai exactamente un ano) e aínda é maior o de Diario de Pontevedra (48,19% máis).

O puntual seguimento das noticias de ámbito local e galego, a longa nómina de articulistas, unha atención especial ás imaxes e vídeos, a implementación do servizo de newsletter (a través do correo electrónico) en Galiciaé e de whatsletter (a través do Whatsapp) en El Progreso e Diario de Pontevedra resultaron determinantes para que se producise este espectacular crecemento.

El Progreso segue acaparando a maioría dos lectores, visitas e páxinas vistas, aínda que tanto Diario de Pontevedra como Galiciaé mostran un excelente comportamento. As páxinas vistas achéganse aos 2.800.000, en tanto que o número de visitas totais da plataforma elévanse por encima de 1.700.000. Uns díxitos que dan idea do estirón do Grupo El Progreso en internet, onde nos próximos meses acometeranse cambios no deseño e a estrutura do portal a fin de facer un dixital máis atractivo e que dea mellor resposta á demanda do cada vez maior número de lectores.

REDES SOCIAIS. En Facebook e Twitter, o número de seguidores supera actualmente os 116.000 e segue crecendo día a día.

Evolución de la plataforma digital del Grupo El Progreso

Comentarios