'Gran Hermano' estrea este xoves a súa 17 edición con grandes novidades tecnolóxicas

Jorge Javier Vázquez debutará á fronte do programa. Jordi González coordinará 'GH: El debate' e Lara Álvarez será a enviada especial á casa de Guadalix de la Sierra
Jordi González, Jorge Javier Vázquez y Lara Álvarez
photo_camera Jordi González, Jorge Javier Vázquez y Lara Álvarez

Gran Hermano 17  estréase este xoves en Telecinco con Jorge Javier Vázquez como novo presentador, nunha edición que tamén contará con importantes novidades tecnolóxicas para sorprender á audiencia, cambios na imaxe do programa e na casa, así como unha maior cobertura en redes sociais.

Jorge Javier Vázquez debutará mañá á fronte de Gran Hermano nesta decimoséptima edición, na que encabezará a terna de presentadores formada por Jordi González, á fronte de GH: o debate, e Lara Álvarez, enviada especial á casa de Guadalix de la Sierra (Madrid) en GH: Límite 48 horas.

Ao programa chegan tamén os últimos avances en emisión en directo, que fusionan contornas virtuais e reais ao incorporar solucións gráficas en vivo, unha revolución tecnolóxica coa que esperan sorprender á audiencia, informa Mediaset nunha nota.

Para iso, as instalacións da casa de Guadalix de la Sierra foron dotadas de novas infraestruturas e equipamentos, con preto de 100 posicións de cámara e 75 micrófonos para seguir aos participantes acotío.

O logo do programa, así mesmo, renóvase para ser agora un ollo de cores, en consonancia coa nova imaxe da casa, na que destaca o seu renovado xardín, que será máis luminoso e converterase no centro da vida dos 17 concursantes.

MAIOR COBERTURA. Este ano, Mediaset completará a súa cobertura do evento en televisión a través de Telecinco e Divinity; en internet nas páxinas web da canle, Mitele.es e Radioset.es; na aplicación oficial do concurso, que volverá fomentar o contacto directo e a interactividade cos seus seguidores, e nas redes sociais.

Tras concluír a anterior tempada cos seus mellores rexistros de audiencia nas últimas cinco edicións, cun 23,1 % de cota de pantalla e 2,8 millóns de espectadores, o inicio da nova edición de Gran Hermano conclúe o proceso de selección ao que se presentaron máis de 13.000 candidatos.

Este formato, producido en España por Telecinco en colaboración con Zeppelin TV, converteuse no referente da telerrealidade a nivel mundial e conta xa con 268 edicións emitidas en 50 países do mundo. 

Comentarios