Denuncian "homofobia e plumofobia" no anuncio dunha chocolatina

O protagonista do 'anuncio' de Snickers é o influencer Aless Gibaja
Imágenes del anuncio. EP
photo_camera Imaxes do anuncio. EP

Un anuncio realizado pola chocolatina Snickers e protagonizado polo influencer Aless Gibaja levantou unha onda de críticas nas redes sociais, e tanto Podemos como a Federación Estatal de Lesbianas, Gais, Transexuais e Bisexuais (FELGT) uníronse ás denuncias de homofobia en Twitter.

É nesa rede onde se suceden as críticas ao anuncio, no que un camareiro ofrece un xeado Snickers a Aless Gibaja, e este, ao mordelo, perde a pluma. "Non es ti cando tes fame", é o slogan.

"Ante a onda de LGTBIfobia, con agresións e incluso asasinatos, a Snickers non se lle ocorre ningunha idea mellor que facer un anuncio publicitario lixo para dicirche que non es ti mesmo se tes pluma. Non fagas caso do seu LGTBIfobia, es libre de ser como che dea a gana", afirma Podemos, que desde a súa conta en Andalucía pediu a retirada inmediata do anuncio pola "súa homofobia repulsiva".

Pola súa banda, a FELGT ha considerado "vergoñoso e lamentable que a estas alturas haxa empresas que sigan perpetuando estereotipos e promovendo a homofobia e a plumofobia" e ofreceuse á marca para darlles formación se o necesitan a próxima vez.

Tamén comentou o anuncio en Twitter o líder de máis País Íñigo Errejón: "A min non me fai graza estigmatizar e rirse da pluma. Menos aínda nun verán no que se multiplican as agresións a persoas LGTBI". 

Comentarios