Os españois dedicaron este martes 317 minutos por persoa ao día a ver a televisión –media de minutos sobre o total do universo de España que tamén pondera aos que non viron nin un minuto de televisión–, o que supón 83 minutos máis que a media de marzo 2019 e convértelle no martes de maior consumo da historia.
Así o reflicten os datos facilitados a Europa Press por Barlovento Comunicación, que apuntan ademais que o tempo de consumo de televisión por espectador este martes 17 de marzo foi este martes de 403 minutos –media de minutos daqueles que viron a televisión polo menos un minuto–, o que supón 97 minutos máis que a media de marzo 2019.
En relación coa audiencia acumulada de televisión, as cifras sinalan que este martes foi de 34,6 millóns de españois, o 76,3% da poboación, 1,7 millóns máis que a media de marzo de 2019.
Así mesmo, o tempo dedicado á televisión, pero para outros usos como navegar por Internet, ascendeu este martes a 36 minutos por persoa ao
Respecto dos targets de maior consumo de televisión deste 17 de marzo, foron os maiores de 64 anos os que rexistraron o seu máximo histórico con 476 minutos por persoa ao
Por rexións, o maior tempo dedicado á televisión volve rexistrarse no Principado de Asturias cunha media de 372 minutos por persoa ao día, o que supón 134 minutos máis que a media de marzo de 2019.
Séguelle en maior tempo dedicado á televisión este luns a comunidade de Castela-A Mancha con 350 minutos (110 máis que en marzo de 2019); Aragón con 341 minutos (+99); a Comunidade Valenciana con 335 minutos (+76); e Andalucía con 335 minutos (+91).
Logo de Andalucía, o maior consumo deste martes rexistrouse en Canarias con 326 minutos por persoa ao día (+102); Murcia con 319 minutos (+95); País Vasco con 305 minutos (+74); Galicia con 303 minutos (+74); Baleares con 300 minutos (+81); a Comunidade de Madrid con 299 minutos (+77) e Cataluña con 285 minutos (+70).
Doutra banda, as cifras mostran que a media de consumo de televisión ao longo do día foi de 10 millóns de espectadores: 19,2 millóns de media en 'prime-estafe'; 15,9 millóns na franxa de tarde; 17,5 millóns na sobremesa; e 5,7 millóns na mañá. O pico de maior consumo de televisión rexistrouse ás 21.52 horas con 21,1 millóns de espectadores fronte ao televisor.