martes. 30.11.2021 |
El tiempo
martes. 30.11.2021
El tiempo

O consumidor ten dereito a devolución íntegra da súa reserva en caso de cancelación en aerolíneas

Un pasajero en el Aeropuerto de Madrid-Barajas Adolfo Suárez. J.J. GUILLÉN (EFE)
Un pasajero en el Aeropuerto de Madrid-Barajas Adolfo Suárez. J.J. GUILLÉN (EFE)
A Ocu fai un chamamento ás compañías aéreas e axencias de viaxes para que flexibilicen a súa política de reembolso

De face aos días de festas que se aproximan como a ponte de decembro ou o Nadal e ante o repunte de casos en Europa, a Organización de Consumidores e Usuarios (Ocu) recorda aos viaxeiros que ten dereito á devolución íntegra do seu reserva en caso de sufrir unha cancelación por parte a aerolínea.

Ademais, en caso de cancelación dun voo polo consumidor, segundo as medidas excepcionais que aprobou o Goberno, os consumidores teñen dereito a recibir o prezo do billete, salvo gastos incorridos debidamente desglosados e facilitados ao consumidor. Se a compañía ofrece un bono, a Ocu aclara que a súa aceptación é totalmente voluntaria por parte do consumidor.

Doutra banda, se hai cancelación dunha viaxe combinada, a axencia de viaxes poderá entregar ao consumidor, previa aceptación por parte deste, un bono para ser utilizado no prazo dun ano, por unha contía igual ao reembolso que correspondese.

A Ocu puxo en marcha unha campaña para que os consumidores non pagasen as consecuencias económicas da anulación das viaxes pola pandemia

Transcorrido o período de validez do bono sen ser utilizado, o consumidor poderá solicitar o reembolso completo de calquera pago realizado que deberá abonarse, como moi tarde, en 14 días.

Por todo iso, Ocu fai un chamamento ás compañías aéreas e axencias de viaxes para que flexibilicen a súa política de devolución e accedan á mesma, non só por cumprimento dunha medida gobernamental senón tamén por cancelación voluntaria do viaxeiro, que por prudencia ou por medo, decide anular a súa viaxe.

A Organización de Consumidores e Usuarios puxo en marcha en marzo de 2020 unha campaña, que se mantén activa, para que os consumidores non pagasen as consecuencias económicas da anulación das viaxes pola pandemia.

O consumidor ten dereito a devolución íntegra da súa reserva en...
comentarios