Competencia multa a Mediaset e RTVE por exceder o tempo de autopromocións

Estes programas e anuncios non poderán superar os cinco minutos por hora

Interior de Torrespaña. EP
photo_camera Interior de Torrespaña. EP

A Comisión Nacional de Mercados e a Competencia (CNMC) abriu un expediente sancionador contra Mediaset e RTVE por temas relaciones coa publicidade. No caso de Mediaset, aseguran que superou o tempo de emisión dedicado a autopromocións e a mensaxes publicitarias e de televenta nas súas canles de Cuatro, Energy, Divinity e Telecinco. Na televisión pública, Competencia abriu un expediente sancionador a RTVE por superar o tempo de emisión dedicado a autopromocións na 1, A 2, Teledeporte, 24 Horas e Clan TV.

En concreto, segundo informa Competencia, as infraccións detectadas nas canles de Mediaset tiveron lugar nos meses de decembro de 2018 e xaneiro e febreiro de 2019. Agora ábrese un período máximo de tres meses para a instrución do expediente e a súa resolución por parte da CNMC, e o grupo privado terá dez días para presentar alegacións.

Competencia recorda que o artigo 13.2 da Lei Xeral da Comunicación Audiovisual (LGCA) que regula o tempo de emisión dedicado a anuncios de autopromoción establece que "os prestadores do servizo de comunicación audiovisual teñen o dereito a emitir programas que informen sobre a súa programación ou anuncios dos seus propios programas e os produtos accesorios derivados directamente de devanditos programas".

Estes programas e anuncios non se considerarán comunicación comercial aos efectos desta lei, segundo Competencia que advirte de que, no entanto, para a comunicación audiovisual televisiva, o tempo dedicado aos anuncios publicitarios sobre os seus propios programas e produtos non poderá superar os cinco minutos por hora.

A normativa tamén establece o límite de tempo de emisión de publicidade de mensaxes publicitarias e de televenta en doce minutos por hora natural.

Comentarios