Coca-Cola planea o lanzamento de produtos con cannabis e alcol

A compañía lanzará a súa primeira bebida espirituosa en Xapón e sopesa lanzar un refresco con cannabis como ingrediente

Varais chapas de cocacola.EP
photo_camera Varias chapas de Coca-Cola.EP

The Coca-Cola Company está "a observar de cerca" os avances nas bebidas a base de CBD, un dos compoñentes presentes no cannabis, para incluílo nalgúns dos seus produtos, segundo confirmou a firma nun comunicado este luns.

A compañía decidiu atallar varias informacións publicadas en distintos medios sobre un posible acordo co produtor canadense de cannabis Aurora para lanzar ao mercado bebidas que usasen o psicotrópico como ingrediente. "Non estamos interesados no cannabis ou a marihuana", subliñou o fabricante de refrescos.

"Xunto con moitos outros na industria, estamos a observar de cerca o crecemento do CBD non psicoativo como un ingrediente para as bebidas", indicou a compañía. Aínda que recoñeceu que o mercado está "a evolucionar rápido" tamén destacou que non se tomou ningunha decisión en firme.

O CBD (cannabidiol) é un dos compoñentes presentes no cannabis e, a diferenza do THC (tetrahidrocannabinol) non é un psicoactivo, polo que é legal en moitos países, entre eles España. 

Este novo movemento de The Coca-Cola Company enmárcase na estratexia de compañía de diversificar a súa oferta de bebidas. O pasado marzo a firma anunciou que lanzaría en Xapón o primeiro refresco con alcol da súa historia.

Da mesma xeito, o fabricante de refrescos tamén chegou recentemente a un acordo de colaboración con Bodyarmor, a empresa especializada en bebidas isotónicas da cal é accionista o exjugador da NBA Kobe Bryant, en virtude do cal o xigante estadounidense fíxose cunha participación "minoritaria".

Nun movemento similar, o pasado agosto Constellation Brands, propietario da cervexa Corona en Estados Unidos, chegou a un acordo para investir 5.000 millóns de dólares canadenses (3.285 millóns de euros) na adquisición de 104,5 millóns de accións do produtor de marihuana Canopy Growth, elevando así ao 38% a súa participación. 

Comentarios