Bershka alíase coa NBA para lanzar unha colección de moda 

Una de las prendas de la nueva colección. BERSHKA
photo_camera Unha das pezas da nova colección. BERSHKA

Bershka, unha das marcas para mozos do grupo Inditex, aliouse coa NBA para lanzar unha colección, que está inspirada no streetwear americano e nos estilos máis urbanos. 

A colección, que estará dispoñible a partir do 7 de agosto en Bershka.com e en tendas seleccionadas da marca, mostra a capacidade da NBA de unir xogadores e afeccionados de todo o mundo, así como o concepto de reunir a diversos grupos, xa que moitas das pezas presentan unha mestura do logo de máis dunha das franquías

Entre os exemplos inclúense un hoodie para home cos logotipos de franquías como as de Chicago Bulls, Golden State Warriors e Orlando Magic, e un top e un pantalón chándal oversized cos de Los Angeles Lakers, Miami Heat e New York Knicks en formato patchwork para muller. 

Ademais esta colección conta coa etiqueta join life de Bershka, que indica que as pezas se confeccionaron seguindo os procesos e coas materias primas máis sostibles, como algodón e poliéster reciclados e algodón de cultivo ecolóxico. 

O anuncio deste acordo coincide co regreso da competición norteamericana tras ter que paralizala pola pandemia do coronavirus e que volve este xoves na burbulla creada no Walt Disney World Resort de Orlando (Florida). 

Esta non é a primeira vez que Inditex se alía coa NBA. Zara, o seu buque insignia, lanzou en 2013 unha edición limitada de camisetas para nenos a escala mundial. 

Comentarios