O 16% dos homes españois usa semanalmente apps de citas durante o estado de alarma

Un estudo sinala que no caso das mulleres a porcentaxe descende á metade
Un usuario de una página de citas.XESÚS PONTE
photo_camera Un usuario consulta apps citas.XESÚS Ponche

Un estudo apunta que o 16% dos homes conectouse semanalmente a algunha app de citas, mentres que a porcentaxe de mulleres que utilizaron estas aplicacións foi a metade, o 8 %.

A axencia Wavemaker analizou o impacto do coronavirus no desexo e o amor dos españois e de persoas de todo o mundo, baseándose nos datos do informe LIVE Panel, enquisa single-source realizada a internautas de máis de 50 países mediante máis de 350.000 enquisas, as apps de citas seguen sendo, de momento, maioritariamente masculinas.

En España, o 16% dos homes afirma conectarse a este tipo de apps semanalmente, fronte só ao 8% das mulleres. A nivel global, a audiencia deste tipo de aplicacións é maior, pois alcanza ao 19% dos homes e ao 11% das mulleres.

En canto ao rango de idade, en España os maiores usuarios das apps de citas son os homes entre 25 e 34 anos (28% dos españois) fronte á audiencia global, que ten a súa maior audiencia nos homes entre 18 e 24 anos (26%).

Segundo datos de App Annie Top Downloads, o uso de aplicacións de citas aumentou e estas aplicacións responderon ofrecendo capacidades de vídeo chat para permitir aos usuarios ir a citas virtuais. Este aumento no uso significou que o investimento publicitario en aplicacións de citas non se viu afectada.

Antes da crise sanitaria, os homes eran os usuarios máis frecuentes das plataformas de citas online. Dado que as persoas tiveron a oportunidade de probar algo novo durante este período, ou converterse en usuarios máis frecuentes de aplicacións ás que xa se subscribiron, o estudo estima que "haberá un maior equilibrio a medida que volvamos " normalidade".

Comentarios