Vecinos de varios núcleos de Samos denuncian a mala cobertura telefónica

Residentes en Toca quéixanse de que teñen que saír do pobo para usar o móbil. A situación dificúltalles facer xestións para as súas granxas
Samos. PORTO
photo_camera Samos. PORTO

Vecinos de diferentes núcleos de Samos denuncian unha precaria situación na cobertura dos teléfonos móbiles. Aseguran que non poden recibir chamadas desde os dispositivos e que, para realizalas, teñen que tomar medidas como saír da localidade ou situarse nun sitio específico dos seus domicilios.

O alcalde de Samos, Julio Gallego, sinala que recibiu queixas de veciños pola mala cobertura telefónica que existe en "moitos" núcleos do concello desde a chegada da pandemia sanitaria. Esta situación é "lamentable", afirma o rexedor, asegurando que é un problema común a todas as compañías de telefonía. Apunta que nalgúns lugares como Toca os residentes ven obrigados incluso a saír "fóra do pobo" para utilizar os seus móbiles. "Non teñen case nada de cobertura", afirma.

Julio Gallegoengade que esta situación afecta tamén ao uso de datos de internet nos móbiles. Él mesmo, quen vive no núcleo de Lourido, conta que pasou de ter 4G a 3G tras a chegada do coronavirus.

Pola súa banda, un veciño que reside en Toca comenta que a cobertura dos teléfonos móbiles na localidade "é moi mala". Apunta que "isto xa vén de antes da pandemia do Covid", aínda que se decatou de que a partir do confinamento a situación agudizouse. Para que o seu dispositivo funcione correctamente ten que saír da localidade para chamar ou usar internet. "Cando marcho de Toca despois de levar dous días seguidos alí, chegan ata corenta mensaxes e outras tantas chamadas", afirma indignado. Ademais, di que varios residentes levan anos "pedindo non Concello -el entre eles- que se instalen antenas parabólicas" e dar así solución á problemática.

EXPLOTACIóNS AGRARIAS. Este veciño tamén explica que a falta de cobertura aféctalle laboralmente. "Nas explotacións agrarias non pódese facer ningunha tramitación telefónica", engadindo que "agora estamos na época de dar altas e baixas de becerros" e non ter dispoñibilidade no teléfono móbil dificulta este tipo de xestións. Destaca que esta situación tamén lle afecta no persoal, en casos como "pedir unha cita médica". "Para chamar teño que saír de Toca e para recibir as chamadas... ter sorte", sentenza.

Outro gandeiro de Toca afirma que "sempre recordo que pasase". Para realizar chamadas descubriu que se ten que colocar nunha fiestra específica da súa casa. Con todo, o problema atópallo á hora de recibilas, posto que non lle chegan dependendo da zona na que estea. Di que isto lle prexudica no traballo, debido a que lle limita para facer tramitacións ou se está "coas vacas ou móbil vai fatal".

Outra residente de Toca sostén que a precaria situación telefónica xa é anterior á pandemia e que lle incumbe "a todos os veciños da localidade". Ademais, remarca que para chamar co móbil ten que "saír da casa e buscar unha zona onde teña algo de cobertura".

MOVISTAR. Desde a empresa de telefonía Movistar aseguran que tan só foi notificada unha incidencia técnica desde o inicio do confinamento en marzo. Tivo lugar o día 11 do pasado mes, no que se produciu un corte xeral do servizo na zona, indican desde a compañía.

Comentarios