O contrato do servizo de limpeza viaria e recollida de lixo de Sarria venceu en agosto. Con todo, por agora non se poderá sacar a licitación á espera de que o Concello teña uns novos orzamentos, xa que traballa coas contas prorrogadas desde 2015.
O contrato foi adxudicado en 2005 á empresa Cespa por un período de doce anos, pero permitía que se prorrogase ano a ano ata un máximo de tres, como así se fixo e, polo tanto, terminou o pasado agosto. A pesar de finalizar, ao ser un servizo básico, mantense nas mesmas condicións nas que estaba ata agora, segundo indicou o alcalde, Claudio Garrido. O rexedor sostén que esta non é unha situación única en Sarria, senón que tamén se dá noutros concellos.
Para sacar a licitación a recollida de lixo é necesario que o Concello conte cuns novos orzamentos, pois a partida fixada para este servizo nas contas de 2015 non é suficiente, explicou Garrido. Nos orzamentos prorrogados establécese un gasto de 700.000 euros e uns ingresos pola taxa de recollida de lixo de 475.000. Con estas contías, "mentres non teñamos outros orzamentos, non se chega á cantidade mínima para licitar", que calculan en 1,1 ou 1,2 millóns ao ano, aclarou.
O alcalde indicou que traballan para elaborar unhas contas de 2021. De face á licitación da recollida de lixo sinalou que desde o Concello elaboráronse auditorías e estúdanse introducir cambios no contrato.
No