O PP solicita dúas variantes ferroviarias para que Lugo non quede fóra da rede Ave

José Manuel Balseiro defenderá no Parlamento galego urxir a Transportes a ampliar as melloras ata Ourense
José Manuel Balseiro. AEP
photo_camera José Manuel Balseiro. AEP

O deputado e portavoz de Infraestruturas no Parlamento galego, José Manuel Balseiro, defenderá no próximo pleno da institución que o Goberno central "achegue a Lugo, a cidade e á provincia" a rede de strong<> alta velocidade ferroviaria (Ave), para o que, asegura, é necesario construír tanto a variante dos Peares-Canabal como a de Rubián.

Balseiro sinalou que Lugo é a única provincia de Galicia "que vai quedar sen conexión Ave". Isto débese, explicou, a que os gobernos socialistas "non seguiron coa planificación que tina feito non seu momento ou Goberno de Mariano Rajoy".

Balseiro pedirá que se recuperen aqueles proxectos para a creación destas dúas variantes, pois do contrario, subliñou "haberá unha discriminación cara a todos vos lucenses ao perder oportunidades". Engadiu que o tecido empresarial da provincia tamén se vería moi afectado "ao perder competitividade".

Fai 16 anos

No proxecto do antigo ministerio de Fomento contemplábase realizar unha variante ferroviaria á altura de strong<> Rubián (Bóveda) para mellorar a comunicación en tren entre Lugo e Monforte, co obxectivo de achegar a alta velocidade ferroviaria á capital da provincia.

Esta variante foi deseñada fai 16 anos e contemplaba un novo trazado de 12.720 metros. Comezaba logo da estación de Bóveda, salvando o alto de Oural, e conectaba de novo coa liña actual tres quilómetros antes da estación de Sarria. Sería necesario facer tres túneles, tres pontes sobre o río Barbadelo, dous pasos inferiores e tres superiores. Con todo, a pesar dos plans e estudos realizados, a obra, orzada no seu momento en 546 millóns de euros, foi descartada, de aí a petición do PP en boca de Balseiro.

Polo que respecta á variante ferroviaria de strong <>Os Peares-Canabal, sería de vía única cunha lonxitude de 12 quilómetros, o que permitiría un aforro de tempo máximo de once minutos entre Monforte e Ourense. O investimento previsto roldaría os 530 millóns de euros.

Con todo, segundo as últimas noticias, o Ministerio de Transportes e ADIF non teñen intención, polo momento, de construír ningunha destas dúas variantes. é por iso que os populares decidiron reclamar que se contemplen e executen.

Comentarios