A negativa de Adif a facilitar o acceso ao porto seco, a debate

Esperta Monforte pide unha reunión co ministro de Fomento para buscar unha saída
Una zona de acceso al puerto seco, cerrada al tráfico. AEP
photo_camera Unha zona de acceso ao porto seco, pechada ao tráfico. AEP

A agrupación independente Esperta Monforte, que conta cunha concelleira no pleno da corporación municipal de Monforte, foi a primeira con representación na corporación municipal en presentar unha moción relativa ás trabas que pon o Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (Adif) ao proxecto de conexión do porto seco coa estrada Nacional 120.

Días atrás sóubose que Adif rexeitou o plan presentado pola Xunta ao non contemplar a eliminación dun paso a nivel sen barreiras situado a 100 metros, actuación que a Administración galega considera que non é da súa competencia.

Ante tal controversia, Esperta Monforte considera necesario que unha moción municipal solicite, de forma urxente, unha entrevista co titular de Fomento para desbloquear unha situación que considera indesexable para os intereses de Monforte e o resto da comarca.

O grupo independente sinala que cando parecía que o acceso desde o porto seco ata a Nacional 120, trece anos despois de ser proxectado, era unha realidade, "vemos como, de novo, o plan é freado por Adif por unha cuestión menor", por un paso a nivel sen barreiras situado nunha pista de servizo da canle do regadío que existe desde hai décadas sen que ninguén reivindicase a súa eliminación.

Esperta Monforte di que xa pasaron 18 anos desde a presentación do porto seco nun acto no colexio do Cardeal, presidido por José María Aznar e Manuel Fraga, que a data de hoxe segue sen ningún tipo de actividade e sen perspectivas de que algunha empresa dedicada á loxística relacionada co tráfico de mercancías móstrese interesada en instalarse.

PP e BNG súmanse ás críticas cara a Fomento
O PP tamén foi crítico coa decisión de Adif de darlle para atrás ao proxecto dos accesos, pondo sobre a mesa os seus investimentos para que o porto seco sexa unha realidade, como a de 20 millóns de euros realizada no espazo, dos cales 13 se corresponderían coa urbanización dos terreos e cinco co acondicionamento dos accesos.

DESPEGUE ECONÓMICO. Os nacionalistas do BNG sinalaron que o porto seco é clave para "revitalizar a actividade ferroviaria" e para conseguir un despegamento socioeconómico da comarca de Lemos.