O Muferga limpará as súas galerías subterráneas

Os responsables do museo do tren de Monforte queren evitar que estes mil metros de pasadizos vólvanse focos contaminantes

MONFORTE. Os responsables do Museo do Ferrocarril de Galicia (Muferga), con sede en Monforte, encargaron a revisión das galerías subterráneas existentes baixo as instalacións, que suman preto dun quilómetro de lonxitude.

O xerente do ente, Luis Blanco, sinalou que as tarefas teñen como fin a eliminación de produtos contaminantes e limpeza xeral das conducións polas que pode pasar unha persoa camiñando sen problema algún.

Son pasadizos que están enterrados ata os oito metros de profundidade, construídos no seu día para dar servizo ao antigo deposito de tracción vapor da estación de Monforte de Lemos.

Por estas galerías discorrían no seu tempo tubaxes de aire comprimido e de abastecemento de auga e servizos sanitarios, ademais de conducións para a evacuación de augas pluviais e doutras procedentes de dous mananciais existentes na contorna.

A calidade coa que foron feitas as galerías, abovedadas, chama a atención, pois se combinou o formigón armado co ladrillo.

Luis Blanco sinalou que a moitos monfortinos pode chamarlles a atención a existencia destes pasadizos subterráneos de case mil metros de lonxitude, pero que no museo sabíase da súa existencia desde facía anos.

NECESIDADE. Branco declarou que os labores de inspección e limpeza fanse para asegurarse de que por eles non se produce ningún tipo de filtración que poida levar a contaminación do arroio Rioseco, próximo ás instalacións museísticas.

E é que non é a primeira vez que se acusou ao museo de ser o causante de episodios de verteduras, algo que negou taxativamente Luís Branco. "Temos un estrito protocolo anticontaminación. Todos os fluídos de máquinas, coches e vagóns son recolleitos e tratados adecuadamente".

Engadiu que se decidiron baixar aos túneles "foi para demostrar dunha vez por todas de que o Muferga non causa contaminación algunha no regato Rioseco, ademais de aproveitar a ocasión para facer unha limpeza integral dos mesmos".

Luís Branco sinalou que queren demostrar que as verteduras que padece o arroio Rioseco non proceden das instalacións

ROTONDA. á vez que levaron a cabo estes traballos de limpeza dos túneles, os responsables do Muferga procederon á execución de tarefas de mantemento na rotonda ferroviaria.

En concreto, actuouse na ponte transbordador giratorio, onde se procedeu a un chorreo de area para eliminar corrosiones e pintura vella.

Ademais, aplicouse unha imprimación especial para estruturas metálicas que estean no exterior, á intemperie.

Comentarios