Adif inviste case un millón de euros en rehabilitacións do tramo entre Ourense e Monforte

 Este martes queda activado o plan de prevención de incendios nas vías ferroviarias 
Tratamiento con herbicida en los márgenes de la vía para eliminar material combustible. ADIF
photo_camera Tratamento con herbicida nas marxes da vía para eliminar material combustible. ADIF

Adif licitou un contrato por case un millón de euros para a rehabilitación de pontes e explanaciones situados en 9 quilómetros que forman parte do tramo que transcorre entre Ourense e Monforte de Lemos. 

En total, a administradora investirá 990.563 euros en tratar oito pontes para adaptalas ás novas condicións de explotación, segundo detalla nun comunicado. 

Así, as infraestruturas serán impermeabilizadas, as súas xuntas serán seladas e adecuarase a plataforma ao gálibo requirido. Tamén se mellorará a drenaxe mediante a construción de novos elementos de drenaxe, e a limpeza e adecuación dos xa existentes. 

Segundo explica Adif, estes traballos forman parte dos proxectos de modernización do corredor ferroviario Ourense-Monforte de Lemos-Lugo e pretenden "mellorar o estado da infraestrutura e aumentar a fiabilidade das liñas e a calidade do servizo". 

A este respecto, a subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, celebrou a licitación destas actuacións, "obras para a adaptación do corredor ferroviario aos novos parámetros de altas prestacións".

PLAN PREVENCIÓN DE INCENDIOS 
Por outra banda, este martes 1 de xuño actívase o plan de prevención de incendios forestais de Adif, co que se pretenden minimizar os posibles lumes causados por efectos das infraestruturas ferroviarias durante uns meses nos que aumentan a actividade de trens e o risco de incendios. 

O plan, que cada ano arrinca co inicio do mes de xuño, articúlase ao redor de dous eixos de actuación, segundo explica Adif nun comunicado remitido aos medios este luns, que apunta á supresión das fontes de ignición e á do material combustible. 

Así, o documento establece que é responsabilidade do administrador da infraestrutura a revisión e restrición dos traballos con fonte de ignición cando se dean condicións meteorolóxicas adversas. 

Tamén lle corresponde a vixilancia do bo funcionamento dos detectores de altas temperaturas dos sistemas de rodaxe dos trens, así como a limpeza química e mecánica das marxes da vía para eliminar o material combustible, tanto a vexetación como o material de refugallo. 

Pola súa banda, as empresas operador son as responsables do control do bo estado dos sistemas de freado e dos motores de combustión para evitar que non desprendan faíscas que poidan ser orixe de incendio. 

Comentarios