Adif licitou un contrato por case un millón de euros para a rehabilitación de pontes e explanaciones situados en 9 quilómetros que forman parte do tramo que transcorre entre Ourense e Monforte de Lemos.
En total, a administradora investirá 990.563 euros en tratar oito pontes para adaptalas ás novas condicións de explotación, segundo detalla nun comunicado.
Así, as infraestruturas serán impermeabilizadas, as súas xuntas serán seladas e adecuarase a plataforma ao gálibo requirido. Tamén se mellorará a drenaxe mediante a construción de novos elementos de drenaxe, e a limpeza e adecuación dos xa existentes.
Segundo explica Adif, estes traballos forman parte dos proxectos de modernización do corredor ferroviario Ourense-Monforte de Lemos-Lugo e pretenden "mellorar o estado da infraestrutura e aumentar a fiabilidade das liñas e a calidade do servizo".
A este respecto, a subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, celebrou a licitación destas actuacións, "obras para a adaptación do corredor ferroviario aos novos parámetros de altas prestacións".
PLAN PREVENCIÓN DE INCENDIOS
Por outra banda, este martes 1 de xuño actívase o plan de prevención de incendios forestais de Adif, co que se pretenden minimizar os posibles lumes causados por efectos das infraestruturas ferroviarias durante uns meses nos que aumentan a actividade de trens e o risco de incendios.
O plan, que cada ano arrinca co inicio do mes de xuño, articúlase ao redor de dous eixos de actuación, segundo explica Adif nun comunicado remitido aos medios este luns, que apunta á supresión das fontes de ignición e á do material combustible.
Así, o documento establece que é responsabilidade do administrador da infraestrutura a revisión e restrición dos traballos con fonte de ignición cando se dean condicións meteorolóxicas adversas.
Tamén lle corresponde a vixilancia do bo funcionamento dos detectores de altas temperaturas dos sistemas de rodaxe dos trens, así como a limpeza química e mecánica das marxes da vía para eliminar o material combustible, tanto a vexetación como o material de refugallo.
Pola súa banda, as empresas operador son as responsables do control do bo estado dos sistemas de freado e dos motores de combustión para evitar que non desprendan faíscas que poidan ser orixe de incendio.