Uns 40 traballadores de Eulen no Prat están de baixa

Os sindicatos aseguran que non se trata dunha medida de presión e que as baixas non se produciron en bloque

Uns 40 traballadores de Eulen no Aeroporto de Barcelona-O Prat están actualmente de baixa médica, unhas ausencias que neutralizarían o reforzo de 60 efectivos que a compañía destinou para minimizar as colas dos últimos días. Estas baixas, en calquera caso, non se produciron en bloque, como nun primeiro momento apuntaron as fontes informantes, senón que é o acumulado dos últimos meses.

O 31 de xullo, data na que aproximadamente se iniciou o conflito laboral no Prat, estaban de baixa 30 traballadores, mentres que actualmente a cifra ascende a 40. Fontes do comité de empresa admitiron que a cifra total de traballadores de baixa roza a corentena, pero subliñaron que non é ningunha estratexia de presión en plena negociación por unha mellora das condicións laborais e salariais.

O persoal, duns 360 empregados, atópase inmersa nun conflito laboral coa empresa, a quen reclama unha subida salarial de ata 350 euros por traballador, ademais dun reforzo de persoal. Tras catro sesións maratonianas de mediación coa Generalitat, Eulen aceptou este martes a proposta do Goberno catalán, que consiste en subir ata 200 os soldos e sumar un quinto vixiante a cada filtro de seguridade. Este xoves, a asemblea de traballadores debe decidir se se adhire ou non a esta proposta mentres seguen as colas nas dúas terminais do Prat. 

Neste mércores houbo dúas novas puntas, á primeira hora e a media mañá, nas que os pasaxeiros tiveron que esperar ata unha hora para pasar o arco de seguridade. Esta situación, que desembocou en colas nas mesmas franxas horarias, independentemente de se hai unha convocatoria oficial de folga ou non está a indignar a moitos pasaxeiros.

A nova convocatoria oficial de folga é o vindeiro venres, día 11, cando hai programados catro paros parciais dunha hora e, a partir do luns, o persoal ameaza con facer folga indefinida de 24 horas. Eulen gañou o concurso de Aena para xestionar os controis de seguridade, que son os primeiros filtros que atopan os pasaxeiros ao chegar antes de acceder á zona de embarque, cunha dotación de máis de 23 millóns de euros, e este verán recibiu 450.000 euros extra para garantir o servizo na campaña de verán.

Comentarios