Un total de 66 negocios participan na campaña do Nadal Merca nas Pontes

Varios bares súmanse á iniciativa do comercio local. Sortearán o 9 de xaneiro tres vales de mil euros cada un

A Asociación Profesional de Empresarios e Comerciantes das Pontes (Aep), en colaboración co Concello, pon en marcha unha nova edición do Merca nas Pontes para incentivar o comercio local de face ás compras do Nadal. A campaña, á que este ano por primeira vez sumáronse varios locais de hostalería, contará coa participación dun total de 66 negocios, unha vintena máis que na anterior edición.

"Fixemos algúns cambios e a xente animouse bastante. Incrementouse a participanción moito, porque o ano pasado eran ao redor de 40", explica Nuria Castro, da asociación de comerciantes das Pontes, que indica que este ano haberá un novo sistema, xa que os negocios, no canto de repartir as tradicionais rifas para o sorteo, porán a disposición dos seus clientes cupóns que se terán que selar en tres comercios e un bar para acceder a un dos premios.

En total, o día 9 de xaneiro, no marco dunha cea organizada para os comerciantes e os hostaleiros, repartiranse entre todos os cupóns selados tres vales de mil euros cada un para gastar nos establecementos participantes na campaña.

Dentro dos 66 que entran este ano na campaña de Nadal Merca nas Pontes hai moita variedade, desde tendas de roupa e zapaterías ata de electrodomésticos ou carnicerías, pasando por xoierías, jugueterías, tendas de deportes, de decoración ou ferraxerías e unha decena de bares que se estrean nesta nova edición.

A campaña, que arrincou este sábado, día 5, prolongarase ata o 5 de xaneiro co obxectivo de impulsar o comercio de proximidade e as compras do Nadal nas tendas da localidade. Para iso, desde a asociación de comerciantes pontesa estrearán unha web, para dar a coñecer todos os negocios que participan e facilitar información aos clientes, e difundirán a campaña tamén a través das redes sociais.

"Ademais cambiamos o sistema de publicidade. Antes só facíase un cartel de Merca nas Pontes para identificar aos negocios participantes e este ano fíxose un personalizado por cada tenda e bar que participa", explican desde a asociación, ao mesmo tempo que animan aos veciños a investir nos negocios locais e a valorar o trato personalizado e a proximidade do pequeno comercio, un sector que mantén moitos postos de traballo.

Comentarios