Un samonense reclama a unha compañía eléctrica 6.000 euros por facturas erróneas

Salgado, con las facturas (Foto: Porto)
photo_camera Salgado, con las facturas (Foto: Porto)

Un veciño da parroquia de Gontán, no municipio de Samos, reclama á compañía de subministración eléctrica da zona uns 6.000 euros pola lectura errónea do contador.

Segundo explicou o afectado, Jesús Salgado Vázquez, os problemas comezaron desde a fusión da compañía eléctrica que lle fornecía con outra firma. No último ano recibiu tres facturas de entre 1.000 e 1.500 euros e varias de 600 a 700 euros. Aínda que, dixo, ata ese momento as facturas emitidas pola empresa eran de entre 70 e 80 euros ao mes, que se incrementaban ata un máximo de 100 euros nos meses de inverno. Por iso, o veciño calcula que durante o último ano a compañía cobroulle ao redor de 6.000 euros máis.

O samonense non tivo coñecemento desta situación ata que se decatou de que grandes cantidades se estaban cargando nos últimos meses na súa conta da entidade bancaria na que tiña domiciliadas as facturas da subministración eléctrica. «Vin que baixaba moito a conta e xa vin que eran as facturas dá luz. Podía aumentar algo a factura pola subida dá luz, ata superar os 100 euros, pero non ser para tanto porque só é dunha casa de aldea e non temos explotación gandeira nin nada que puidera gastar tanto. Uns veciños nosos pagan 300 euros cunha explotación e nunca chegaron as cantidades que temos que pagar nós», explicou o afectado, quen ata o momento non vivira ningún problema similar coa compañía.

Reclamacións

Ante as avultadas facturas o samonense púxose en contacto en reiteradas ocasións coa compañía eléctrica, que lle indicou que sufriría un problema na instalación da súa vivenda, pero que a contía das facturas non se debía a un erro da empresa, asegurou. «Díxenlles os da compañía que non pagaría máis facturas de grandes cantidades como estas e dixeron que me cortarían a luz, que o fagan», manifestou Jesús Salgado Vázquez, quen por agora non recibiu a última factura da electricidade e témese que nova sorpresa lle deparará.

O home optou por presentar unha reclamación e solicitar que a firma lle devolvese os 6.000 euros cobrados de máis, aínda que non obtivo resposta. Posteriormente recorreu á oficina do consumidor, onde remitiu unha nova reclamación a principios do mes de agosto, aínda que a compañía eléctrica negouse a asinarlla. Polo momento tampouco tivo resposta, criticou.

CERTIFICADO

  • Unha instalación eléctrica en correcto «estado». O afectado asegurou que a instalación eléctrica da súa vivenda atópase en bo estado, o que o avala un informe realizado por un electricista o pasado mes. Segundo este certificado do estado da instalación, as probas realizadas sobre o consumo, illamento e de derivación de terra, que poderían determinar fugas, son «correctas», polo que Salgado non atopa explicación ás avultadas facturas. «Dixéronme que debería facturar uns 70 euros, non máis», indicou. O veciño recorrerá agora a un perito industrial para elaborar un informe completo sobre a instalación e non descarta tomar outras medidas para que a empresa eléctrica devólvalle os 6.000 euros que considera que abonou de máis durante este último ano.

Comentarios