Un buque petrolífero que sairá para México levará o nome de Monforte

A naviera Tapias é a responsable dun barco do que só hai cinco iguais no mundo
El barco 'Monforte de Lemos' de la naviera Tapias
photo_camera El barco 'Monforte de Lemos' de la naviera Tapias

Un buque bautizado co nome Monforte de Lemos sairá este fin de semana dos estaleiros de Navantia de Ferrol con destino a México. É un buque moi sofisticado tecnoloxicamente, pois só existen cinco de tales características no mundo e dous deles pertencen á naviera Fernández Tapias. Utilízase para separar sólidos, líquidos e gases cando se efectúa a extracción de petróleo nunha plataforma de perforación situada no mar, como á que acudirá este barco, situada no golfo de México.

A naviera Fernández Tapias asinou hai dous anos un contrato coa empresa Navantia para instalar unha planta de control e procesado de petróleo nun barco de apoio a unha plataforma de extracción petrolífera recentemente construída naquel entón en México.

O proxecto

Os traballos realizados no buque Monforte de Lemos en Navantia consistiron na colocación na súa cuberta principal dunha planta de proceso que recibe a produción dun pozo petrolífero para analizar o caudal e calidade do cru obtido, realizar a separación das fases e recoller o sobrante de acordo coa nova normativa ambiental recentemente aprobada para a prospección de pozos petrolíferos no golfo de México.

Foron labores, segundo explicaron desde a compañía, de «gran complexidade tecnolóxica».

Este contrato supuxo para os estaleiros da ría de Ferrol unha carga de traballo dunhas 150.000 horas durante un prazo de preto dun ano, á vez que, segundo puido saber este diario, Fernando Fernández Tapias destacou o compromiso de Navantia para levar a cabo futuras operacións.

Pola súa banda, o responsable de Navantia José Manuel Revolta ofreceu á naviera Tapias Galicia toda a capacidade tecnolóxica e industrial da súa compañía para futuros acordos.

A construción do Monforte de Lemos foi un contrato menor para Navantia, pero lle deu un respiro de case un ano a decenas de operarios de subcontratas na ría de Ferrol que dependen das reparacións navais, unha división que moitos catalogan de «tirita» para taponar a sangría de despedimentos pola falta de pedidos militares dos estaleiros públicos galegos, de aí a importancia que ten calquera contrato que asine o grupo Fernández Tapias.

Comentarios