Triplete para Ángel Nieto na República Checa

Márquez deu unha lección de gran estratego e adxudicouse o triunfo. Pedrosa e Viñales acompañárono no podio e, xuntos, recordaron o piloto falecido
Pedrosa, Márquez y Viñales dedicando su podio a Ángel Nieto
photo_camera Pedrosa, Márquez y Viñales dedicando su podio a Ángel Nieto

O español Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V) deu xunto ao seu equipo unha lección de gran estratego e adxudicouse un triunfo importante no Gran Premio da República Checa de MotoGP no circuíto de Brno, pois lle permite aumentar a súa vantaxe na clasificación provisional do mundial.

Márquez, que fixo un xesto brazos no alto e os seus dedos índice apuntando ao ceo para acordarse do recentemente falecido Ángel Nieto, gañou cunha importante vantaxe que foi dosificando durante toda a carreira respecto do seu compañeiro de podio, o seu compañeiro no equipo Repsol Honda, Dani Pedrosa, e o tamén español Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1).

Todos os pilotos saíron con pneumáticos de choiva ao declarar Dirección de Carreira a mesma como de "mollado", o que directamente activou o protocolo de cambio de moto en calquera momento se as condicións da pista modificábanse.

Nada máis apagarse o semáforo, Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V) saíu como unha exhalación perseguido polos dous pilotos oficiais de Ducati, Jorge Lorenzo e o italiano Andrea Dovizioso, o outro piloto de Repsol Honda, Dani Pedrosa, e o tamén italiano Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1).

Antes de concluír o primeiro xiro, Jorge Lorenzo xa se colocou líder, en tanto que Marc Márquez tomouno con calma e viuse superado por varios rivais, pero en realidade o que fixo foi evitar que todos eles se decatasen da estratexia que prepararaba co seu equipo e así evitar que lle copiasen como sucedeu en Arxentina.

Ao concluír a segunda volta produciuse a xogada maxistral de Márquez, pois decidiu entrar ao seu taller a cambiar de moto pola segunda con configuración de seco, xesto que imitaron un par de pilotos máis dos que ían por detrás del ao ver que o líder do mundial o facía.

Sen darse conta de nada, en pista Jorge Lorenzo conseguira unha certa vantaxe pero o asfalto estaba a secarse e a entrada a talleres para cambiar de moto ía ser inevitable.

Así, nas seguintes voltas foron moitos os pilotos que entraron a cambiar de moto, pero non o fixeron Jorge Lorenzo, Valentino Rossi, Johann Zarco, Andrea Dovizioso, Maverick Viñales, Danilo Petrucci ou Dani Pedrosa.

Na cuarta volta, Rossi púxose na cabeza tras adiantar a Jorge Lorenzo, que decidiu entrar no seu taller a cambiar de moto cando Marc Márquez xa era duodécimo e protagonizaba a súa primeira volta rápida.

Rossi, Zarco e Dovizioso aguantaron en pista coas motos coa configuración de auga, pero por detrás Marc Márquez estaba a rodar dez segundos máis rápido por volta, o que literalmente obrigou a Rossi e Dovizioso a entrar no seu taller a cambiar de moto e cando regresaron a pista, na volta seis, o piloto de Repsol Honda xa era líder cunha vantaxe brutal sobre calquera dos seus perseguidores.

Nesa sexta volta a vantaxe de Márquez sobre o seu inmediato perseguidor, o británico Scott Redding (Ducati Desmosedici GP16), que entrou á vez que Márquez no seu taller a cambiar de moto, era de 17 segundos, case igual que con Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP), que adoptou a mesma estratexia dos anteriores.

Unha volta máis tarde a vantaxe de Marc Márquez era de 19 segundos respecto dun trío formado por Aleix Espargaró, por entón segundo, Scott Redding e o checo Karel Abraham (Ducati Desmosedici GP15), aos que pouco despois se uniron Dani Pedrosa, Danilo Petrucci e Cal Crutchlow, mentres os principais protagonistas da carreira e o campionato se atopaban en posicións moi atrasadas.

Tras este grupo, Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1) foi dos que recuperou posicións e, de feito, non tardou demasiado en alcanzar a ese quinteto que estaba a pelexar pola terceira praza, pois Dani Pedrosa, aos poucos, foise marchando dos seus compañeiros de fuga para instalarse nunha cómoda segunda posición a máis de 22 segundos do seu compañeiro en Repsol Fonda, sólido e confortable líder.

Viñales tivo bastantes máis problemas dos previstos para superar ao checo Karel Abraham, que pechaba o grupo, pero cando o fixo pegouse á roda de Scott Redding para superalo na curva de entrada á recta de meta do duodécimo xiro, no que Petrucci tamén superou a Espargaró.

Unha volta máis tarde, na décimo terceira, Álvaro Bautista (Ducati Desmosedici GP16) foise polos chans cando estaba tras o ronsel de Jorge Lorenzo pero na decimonovena posición.

Aleix Espargaró, que rodou coa Aprilia RS-GP segundo, caeu ata a sexta praza pero foi penalizado por Dirección de Carreira ao considerar que a caída que sufriu o italiano Andrea Iannone (Suzuki GSX-RR) na rúa de talleres foi provocada polo seu comportamento tras realizar o cambio de moto.

Espargaró tivo que ceder tres posicións para non verse eliminado, polo que se viu relegado á novena praza, aínda que rápido recuperou un posto a adiantar a Karel Abraham nun momento da carreira -que acabou nesa posición- na que Marc Márquez contaba con case vinte segundos de vantaxe sobre Dani Pedrosa e máis de vinte e seis respecto de Viñales e Valentino Rossi, sexto, intentaba por todos os medios superar a Petrucci primeiro e, despois, a Cal Crutchlow, obxectivo cumprido antes de ver a bandeira de cadros en cuarta posición.

O podio foi de neta cor española, Marc Márquez, Dani Pedrosa e Maverick Viñales e xa con Aleix Espargaró oitavo por diante do seu irmán Pol (KTM RC 16), Alex Rins (Suzuki GSX-RR) undécimo, Jorge Lorenzo décimo quinto, Esteve "Tito" Rabat (Honda RC 213 V), decimoséptimo e Héctor Barberá (Ducati Desmosedici GP16), vixésimo.

Comentarios