Complícase o remolque do 'Esnaad 751' mentres cinco mariñeiros galegos son rescatados na costa francesa

O mal tempo, con fortes ventos e grandes ondas, impediu que esta tarde se puidese cometer a operación de remolque do buque Esnaad 715, cuxos cinco tripulantes foron rescatados onte, e que se atopa á deriva a unhas 38 millas ao nor-noroeste de Cabo Ortegal.

A tripulación do barco, de 50 metros de eslora e con bandeira de Emiratos Árabes, foi rescatada onte, no medio dun forte temporal, ante a chamada de socorro polo perigo de afundimento do buque.

Tras o rescate onte da tripulación, o remolque non foi posible polas ondas de oito metros e ventos de 75 quilómetros por hora.

Un helicóptero dirixiuse a zona con técnicos de operacións especiais para avaliar a situación desde o aire, pero as condicións meteorolóxicas impediron o descenso. Por iso, está previsto que mañá, segundo indicaron fontes de Salvamento, se avalíe a posibilidade de remolcar o barco, se as condicións meteorolóxicas melloran.

Na zona permanece a embarcación SAR Gavia.

RESCATE DE MARIÑEIROS GALEGOS EN FRANCIA

Cinco galegos figuran entre a tripulación rescatada durante a xornada deste mércores do cargueiro Luno, que embarrancou hoxe e partiu en dous fronte ao porto de Bayona, Francia, informou a Autoridade Portuaria de Pasaia (APP).

Segundo esta fonte, a dotación do buque, que saíu onte do porto guipuscoano de Pasaia sen carga no seu interior, está integrada por está composta por dez mariñeiros españois, entre os que hai tamén dous vascos, un catalán, un asturiano e un cántabro, ademais doutro de nacionalidade cubana.

A APP explica nunha nota que a entrada do Luno en Pasaia antes de partir cara a Francia estivo motivada por unha avaría, aínda que polo momento carece de máis información sobre este asunto.

Un helicóptero rescatou xa aos once tripulantes do Luno, así como ao práctico do porto galo, que accedera á embarcación.

Con todo, o naufraxio deste buque deixa outra preocupación e é que os 27.000 litros de fuel oil para navegar e os outros 12.000 de aceite que transportaba nos seus tanques quedan agora á deriva e con posibilidade de chegar tanto ás costas francesas como vascas.

Os departamentos de Medio Ambiente e Seguridade do Goberno Vasco traballan en coordinación coa Capitanía Marítima de Pasaxes para vixiar a evolución das mareas ata que non se estabilice a deriva.

Nun principio o vento do suroeste fará que as mareas se dirixan ao norte e non cara ao litoral vasco, aínda que o comportamento das correntes do mar é "impredicible" e xa que logo é necesario estar vixiante, segundo explicaron a Efe fontes do Departamento de Medio Ambiente.

Trátase dunha cantidade de combustible pequena e en ningún caso xerará unha marea negra, segundo precisaron tanto o Goberno Vasco como o portavoz da Prefectura Marítima do Atlántico de Francia, o capitán Lunel Delort, quen ademais avisou de que é demasiado pronto para determinar en que medida produciuse unha vertedura.

Comentarios