Santamaría, sobre a saída de Pedro J.: ''Respectamos as decisións empresariais e, por suposto, o labor xornalístico''

A vicepresidenta do Goberno, Soraya Sáenz de Santamaría, asegurou hoxe que o Goberno respecta as "decisións empresariais" que se adopten en calquera ámbito, o que supón respectar o cesamento do director de El Mundo, Pedro J. Ramírez, acordado onte por Unidade Editorial, editora do diario.

Sáenz de Santamaría fixo estas manifestacións na rolda de prensa posterior ao Consello de Ministros ao ser preguntada sobre as "insinuacións" de Pedro J. Ramírez de que nesta "batalla" entre o Goberno e el, saíu "vitorioso" o Executivo. "O Goberno respecta as decisións empresariais que se tomen en calquera ámbito e tamén no dos medios de comunicación", manifestou a vicepresidenta, que engadiu que "desde logo" o Executivo respecta "o labor dos directores e de todos os xornalistas que levan a cabo a súa tarefa". E iso, agregou, porque a súa obrigación é "respectar e preservar a liberdade de información".

Ao ser preguntada se é un dos membros do Goberno que, segundo dixo Ramírez, enviáronlle "mensaxes moi afectuosas", Sáenz de Santamaría respondeu: "Non afago contar as miñas comunicacións privadas".

PUBLICIDADE INSTITUCIONAL
Sáenz de Santamaría, avanzou que se se ten en conta o investimento en publicidade comercial, a suma alcanza os 147 millóns de euros, 17 millóns máis que o planificado en 2013.

O Consello de Ministros aprobou hoxe o plan de comunicación institucional do Executivo, que prevé un investimento de 41 millóns de euros, un 24 por cento máis respecto de 2013 porque recolle campañas que non se realizaron nese exercicio e pasarán a computar neste.

A vicepresidenta expuxo os eixos nos que se centrará a publicidade institucional en 2014: a promoción de hábitos saudables e dereitos dos cidadáns, e o apoio ás novas tecnoloxías.

Un 84 por 100 do investimento institucional destinarase a campañas de promoción de hábitos saudables e seguros para a cidadanía e ao coidado da contorna (seguridade viaria, prevención de riscos laborais, alimentación, uso de produtos fitosanitarios, protección e conservación da natureza, consumo responsable de auga, saúde e hábitos de vida saudables).

NOVAS TECNOLOXÍAS
Respecto ao apoio ás novas tecnoloxías, centrarase no dividendo dixital, proxecto CRETA, programas TIC e axenda dixital, segundo informa a referencia do Consello de Ministros.

Sáenz de Santamaría recordou que 2014 é un ano electoral; precisamente, as eleccións ao Parlamento Europeo figuran dentro do terceiro eixo de publicidade institucional deseñado polo Executivo para a promoción en materia de dereitos e deberes cidadáns, que inclúe ademais a violencia de xénero, intolerancia, fiscalidade, servizo exterior, proximidade das Forzas Armadas e a Lei de Transparencia.

En cumprimento do principio de transparencia, o Executivo puxo o plan aprobado hoxe a disposición das asociacións do sector e dos cidadáns na web da Presidencia do Goberno (www.lamoncloa.gob.é).

Así, o plan recolle información detallada de cada unha das 72 campañas institucionais, 28 máis das recollidas no de 2013, que serán desenvolvidas por Ministerios, organismos e entidades públicas, con especificación de obxectivos de cada campaña, custo previsible, período de execución, ferramentas de comunicación a utilizar, difusión e públicos aos que se dirixen, idioma, avaliación, aplicación orzamentaria e accesibilidade das mesmas.

As campañas difundiranse maioritariamente en internet, radio, prensa escrita, e televisión, por esa orde.

O Plan inclúe, ademais, unha listaxe de campañas comerciais, con información dos organismos que as promoven e custo das mesmas. Para 2014 está prevista a realización de 44 campañas comerciais, cun investimento previsto de 106 millóns de euros.

Comentarios