Pedrosa reencóntrase coa vitoria en Sepang

O Gran Premio de Malaisia disputado en Sepang volveu vivir un recital dos pilotos españois, que se adxudicaron o triunfo en todas as categorías mercé ás actuacións de Dani Pedrosa (Repsol Honda RC 213 V), Esteve Tito Rabat (Kalex) e Luis Salom (KTM).

Pedrosa reencontrouse coa vitoria, que non lograba desde o Gran Premio de Francia disputado en Le Mans, ao vencer en Sepang por diante do seu compañeiro de equipo Marc Márquez, quen coa segunda praza aumentou a súa vantaxe respecto ao segundo clasificado, Jorge Lorenzo (Yamaha YZR M 1), noutros catro puntos.

Márquez volveu errar na saída, na que a súa moto comentou a levantar a roda dianteira e ao afrouxar o acelerador viuse superado tanto por Lorenzo como por Pedrosa, dous auténticos especialistas neses momentos.

O italiano Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1) era o cuarto en discordia e intentou sorprender a Márquez, por entón terceiro, pero este devolveulle o adiantamento sen dubidar na curva na que sufriu o seu accidente mortal o italiano Marco Simoncelli.

Lorenzo intentou escaparse dos seus rivais, pero Dani Pedrosa, moi atento, pegouse tras o seu ronsel para evitar que iso sucedese e nin Márquez nin Rossi deixáronse sorprender tampouco.

Pouco máis tarde Pedrosa superou a Lorenzo e aí comezou a batalla entre Lorenzo e Márquez, que non quería que o seu compañeiro de equipo escapase, pero a pelexa co campión do mundo de Yamaha impediu que o de Repsol marchase tras o rebufo do seu compañeiro, que nas seguintes voltas literalmente sentenciou a vitoria.

Pedrosa soubo manter en todo momento un ritmo moi alto que deixou descolgados a todos os seus rivais, o último Márquez, que ao ver que non podía neutralizar a vantaxe do seu compañeiro no equipo Repsol arroxou a toalla a unhas cinco voltas do final.

Esteve Tito Rabat (Kalex) sumou a súa terceira vitoria da tempada e con iso se achegase aínda máis aos seus rivais na clasificación provisional do mundial, na que agora se atopa a 28 puntos do líder, Scott Redding (Kalex), que non puido pasar da sétima posición, superado in extremis polo francés Johann Zarco (Suter) sobre a mesma liña de meta.

Á vitoria de Rabat sumouse a segunda praza de Pol Espargaró (Kalex), o que unido á sétima praza de Redding colócao a escasamente nove puntos do inglés no campionato aínda con tres grandes premios por disputarse.

Pouco duro a primeira saída de Moto2 xa que na primeira volta unha caída multitudinaria que provocou Axel Pons (Kalex) e na que se viron involucrados catro pilotos máis, forzou a bandeira vermella ao quedar moitas pezas das motos pola pista.

Na segunda saída de carreira, limitada a doce voltas, foi Pol Espargaró o máis rápido, por diante de Rabat, quen antes de finalizar o primeiro xiro xa o superou, mentres que o británico Redding viuse absorbido no medio do pelotón, de onde lle custou moito saír.

Tito Rabat marcou as distancias aos poucos e acabou distanciándose de todos o seu rivais camiño da terceira vitoria da tempada, tras as de Jerez de la Frontera e Indianápolis, mentres Espargaró tívollas que ver con Luthi, con Aegerter e Kallio como espectadores de excepción e Redding houbo de conformarse coa sétima posición.

Luis Salom (KTM) impúxose a todos os seus rivais nunha última volta frenética de Moto3 mercé á cal aumenta en cinco puntos a vantaxe sobre a súa máis inmediato perseguidor, o seu compatriota Alex Rins (Estrella Galicia 0'0 KTM), que acabou segundo.

Á última volta entrouse co grupo pelexando pola mellor posición e parecía entón que Alex Rins era quen mellor situado estaba pero na última curva antes da recta de meta Salom intentóuselle meter por dentro e aínda que inicialmente non conseguiu o seu obxectivo, á saída da mesma a posición permitiulle acelerar con prontitude para colocarse diante e vencer.

Unha española, Ana Carrasco, fixo historia ao conseguir ser a primeira española na historia do motociclismo que puntúa nunha proba do campionato do mundo tras conseguir o décimo quinto lugar en Moto3.

Comentarios