As vendas de Inditex en termos comparables (tendas que levan abertas máis dun ano) creceron no primeiro trimestre en todas as áreas xeográficas nas que opera e que a compañía divide en: España, resto de Europa, América e Asia.
"As nosas vendas like for like creceron fortemente en todos os mercados", afirmou hoxe o presidente do grupo, Pablo Isla, quen explicou que reforzarán a súa estratexia en comercio electrónico coa apertura de novos almacéns para as tendas online e a entrada de Zara no centro comercial virtual chinés Tmall.
Con estas declaracións, o presidente de Inditex, Pablo Isla, confirma que as súas vendas no país manteñen a tendencia á alza que iniciaron no segundo semestre de 2013, cando creceron o 3 %.
O máximo executivo de Inditex explicou que a entrada en Tmall mostra a relevancia que ten para o grupo o mercado chinés, onde, subliñou, seguirá operando a través das súas propias tendas virtuais e físicas. "Estar en Tmall será moi positivo e moi apreciado polos nosos usuarios chineses", apuntou Isla, quen subliñou que mentres en 2012 e 2014 o esforzo investidor de Inditex centrouse en reforzar a súa loxística, nos próximos anos centrarase en aumentar o espazo de venda.
Ese esforzo en loxística levou a apertura de almacéns específicos para atender ás súas tendas online, o que permite reducir custos e tempos de entrega, destacou Isla. Actualmente, a firma ten almacéns para comercio electrónico en Madrid, Reino Unido, Rusia, Polonia, Tokio, Xangai, Boston e Los Ángeles. En setembro, sumaranse instalacións en México e en Seúl (Corea do Sur), para apoiar o desembarco online de Zara ese mesmo mes.
A pesar da insistencia dos analistas, Isla rexeitou detallar a porcentaxe de vendas que logran a través de internet, á vez que insistiu en que a actividade online e en tendas físicas compleméntanse e en que a compañía mantén posibilidades de crecemento "multicanal e multiconcepto".
Inditex gañou no seu primeiro trimestre fiscal (febreiro a abril) 406 millóns de euros (uns 550 millóns de dólares), o 7,3 % menos que en igual período de 2013, lastrado, entre outros motivos, pola apreciación do euro fronte ás moedas dalgúns dos mercados nos que opera.
Esta é a primeira vez desde o primeiro trimestre de 2009 que o xigante da distribución téxtil non ve crecer o seu resultado neto en termos trimestrais. As vendas totais do grupo ascenderon a 3.748 millóns de euros, o 4 % máis que no primeiro trimestre de 2013. En moeda local, o aumento foi do 11 %.