Impulso tecnolóxico

Opel Insignia.
photo_camera Opel Insignia.

Tras a súa presentación no Salón do Automóbil de Frankfurt, Opel iniciará en outubro a comercialización da renovado Insignia. O familiar alemán retoca a súa imaxe interior e exterior e complétase cunha das maiores ofertas de infoentretenimiento existentes no mercado.

Esta renovación supón un novo e importante impulso a un das grandes estrelas do mercado europeo, pois Opel conseguiu vender máis de 600.000 unidades da súa berlina.

A gama da novo Insignia está formada pola berlina de 4 ó 5 portas, o modelo Sports Tourer, o novo Country Tourer e o Insignia OPC, dispoñibles con transmisión manual ou automática e cun amplo abanico de propulsores diésel e gasolina que van desde o 2.0 CDTI de 120 CV ata o 2.0 SIDI Turbo con 250 CV, a excepción do OPC que traballa cun motor 2.8 V6 Turbo de 325 CV.

Os propulsores poden asociarse a caixas de cambios manuais ou automáticas de seis velocidades. Tamén se poderá elixir entre a tracción dianteira ou ás catro rodas.

O paquete tecnolóxico do Insignia, ademais de numerosas posibilidades de infoentretenimiento, inclúe un gran número de avanzados sistemas de seguridade, a comodidade e control de condución. Algúns deles son o sistema de Iluminación Adaptativa Plus, o Control de Cruceiro Adaptativo, o Asistente de Sinais de Tráfico, o Aviso de Cambio Involuntario de Carril, a Alerta de Ángulo Morto ou o Asistente Avanzado de Aparcadoiro, entre outros.

Comentarios