Zuckerberg acepta dar explicacións na Eurocámara polo escándalo das filtracións

Descoñécese polo momento se a comparecencia será a porta aberta ou pechada ►O presidente do Parlamento Europeo, Antonio Tajani, espera que sexa a próxima semana

Mark Zuckerberg.SHAWN THEW (EFE)
photo_camera Mark Zuckerberg.SHAWN THEW (EFE)

O presidente do Parlamento Europeo, Antonio Tajani, anunciou que Mark Zuckerberg, CEO e fundador de Facebook, aceptou ir á Eurocámara tras o escándalo da filtración de datos e farao, se é posible, "xa a semana que vén", aínda que non especificou se será unha reunión pública ou a porta pechada.

A través dun comunicado Tajani explicou que o empresario tecnolóxico reunirase con el e cos líderes dos grupos políticos, ademais de con o presidente da comisión de Liberdades Civís, Xustiza e Asuntos de Interior.

Con todo, o presidente dos liberais, Guy Verhofstadt, xa advertiu de que non asistirá ao encontro se é a porta pechada. "Debe ser unha audiencia pública, *por que non un Facebook Live? Queixume profundamente que o Partido Popular Europeo háxase confabulado coa extrema dereita para manter todo tras portas pechadas", expresou o eurodiputado belga a través da súa conta de Twitter.

"Os nosos cidadáns merecen unha explicación completa e detallada", afirmou, pola súa banda, Tajani, que celebrou a decisión de Zuckerberg "de aparecer en persoa ante os representantes de 500 millóns de europeos". "é un paso na dirección correcta para restaurar a confianza", sinalou.

Ademais, os líderes dos grupos políticos da Eurocámara, reunidos na Conferencia de Presidentes, decidiron organizar unha audiencia entre Facebook e outras partes implicadas para "analizar máis profundamente" aspectos relacionados coa protección de datos persoais. En particular, farán fincapé no posible impacto nos procesos electorais europeos.

"A prioridade do Parlamento é asegurar o correcto funcionamento do mercado dixital, cun alto nivel de protección dos datos persoais, regras efectivas en propiedade intelectual e protección dos dereitos dos consumidores", sinalou Tajani, que engadiu que os xigantes informáticos "deben ser responsables do contido que publican", incluíndo noticias falsas ou contido ilegal.

O escándalo desatouse tras revelarse que a compañía Cambridge Analytica recompilou ilegalmente datos de máis de 50 millóns de usuarios de Facebook para apoiar a campaña electoral de Donald Trump. 
 

Comentarios