Francia e Renault negan unha fraude como a de Volkswagen

O construtor francés, cuxas accións chegaron a baixar un 20%, asegura que non hai probas dun programa de trucaxe. O Goberno admite, en cambio, que tanto Renault como dúas marcas estranxeiras excederon as emisións de CO2

O construtor francés de automóbiles Renault asegurou este xoves que non hai probas da "presenza dun programa de trucaje" nos seus vehículos, tras os primeiros exames levados a cabo pola Dirección Xeral da Enerxía e o Clima, dependente do Ministerio de Ecoloxía e Enerxía.

Precisamente a ministra do ramo, Ségolène Royal, indicou que as probas de contaminación efectuada constataron que se excederon as normas de emisións de CO2 e de óxido de nitróxeno en Renault e dúas marcas estranxeiras, pero que non se constatou fraude.

Ao mesmo tempo, Renault confirmou nun comunicado que a Dirección Xeral da Competencia, o Consumo e a Represión da Fraude (DGCCRF) acudiu á súa sede social e aos seus centros de Lardy e de Guyancort para "proceder a un complemento de investigación (...) que permita validar definitivamente os primeiros elementos de análises" da comisión técnica independente.

O comunicado é a primeira reacción de Renault tras o seu esborralle na Bolsa de París (ás 14.15 hora local as súas accións caían un 11 % tras chegar a baixar máis dun 20 %), entre sospeitas dunha posible fraude nas súas emisións contaminantes similar á de Volkswagen.

"A Dirección Xeral da Enerxía e o Clima, en nome do Ministerio de Ecoloxía e Enerxía, interlocutor da comisión técnica independente, considera que o proceso en marcha non evidencia a presenza dun programa de trucaxe nos vehículos Renault", sinalou a compañía, que o cualifica de "boa noticia".

De acordo con esa mesma nota, a UTAC (Unión Técnica do Automóbil, a Motocicleta e a Bicicleta) "realiza test actualmente en 100 vehículos en circulación, entre eles 25 Renault", e ao final de 2015 "11 vehículos foran probados, entre eles catro Renault".

O construtor subliñou que "coopera plenamente" coa investigación e que prevé "acelerar" o seu investimento en solucións industriais útiles para a protección do planeta.

A chamada de atención sobre os rexistros en Renault, efectuados hai xusto unha semana, deuna este xoves o sindicato CXT, cuxo responsable no centro de Lardy, Florent Grimaldi, explicou á canle BFM TV que os axentes de represión da fraude actuaron sobre computadores de responsables da planta.

Con todo, dixo que os traballadores non teñen "información sobre os rexistros" e que só reclaman maiores medios, especialmente humanos, para traballar nos programas de descontaminación de Renault.


Comentarios