Oito persoas sobreviven ao accidente aéreo de Teherán, que deixa 40 mortos

Oito pasaxeiros sobreviviron esta mañá a un accidente aéreo no sueste de Teherán no que morreron 40 persoas ao estrelarse o seu avión pouco logo de despegar do aeroporto de Mehrabad, confirmaron a Efe fontes oficiais aeroportuarias.

Dos 40 pasaxeiros e oito membros da tripulación que viaxaban na aeronave (seis dos cales eran nenos), 38 morreron no acto e outros dez sufriron feridas de diversa consideración e foron trasladados de inmediato ao hospital máis próximo, onde dous deles morreron pouco máis tarde, explicou un portavoz aeroportuario.

A metade dos feridos son homes e a outra metade mulleres e cinco son membros da mesma familia, incluído un neno, segundo a axencia local ISNA. Todos os implicados son iranianos, confirmaron a Efe fontes diplomáticas en Teherán.

O aparello, un Antonov-140, estrelouse ás 09.18 hora local (05.48 GMT), pouco logo de despegar, ao sur do aeroporto, cerca do estadio deportivo Azadí, no sueste de Teherán.

O choque tivo lugar nunha zona militar non residencial, pero a poucos centos de metros de distancia dunha estrada e zonas habitadas e comerciais.

O avión quedou convertido nunha masa de ferros ao impactar contra varias árbores e contra o muro que rodea o complexo da Organización da Industria Aérea.

Pertencía á aerolínea local Sepahan e voaba desde Teherán á cidade de Tabas, nunha zona desértica no leste do país, cando despois do despegamento paróuselle un dos motores, segundo as primeiras informacións.

Fontes de Sepahan confirmaron a Efe o accidente e o número de pasaxeiros e tripulación do avión, pero declinaron informar sobre a cifra e estado das vítimas.

O piloto era de nacionalidade ucraína, segundo informou o vicegobernador de Teherán, Naser Nowbajt, á axencia IRNA.

A Organización de Aviación Civil de Irán abriu unha investigación sobre o accidente e recuperado as caixas negras do avión, asegurou o viceministro de Estradas e Desenvolvemento Urbano Ahmad Mayidí.

O aeroporto de Mehrabad, un dos máis activos de Irán e onde aterran e parten os voos a cidades de todo o país, recuperou a súa actividade pouco despois do accidente e as saídas e chegadas transcorren con normalidade, informou o director xeral da instalación, Alí Rostamí.

"É horrible, vimos imaxes de como sacaban un neno en cueiros", dixo a Efe unha muller que miraba como os servizos de limpeza despexaban o lugar do accidente, rodeado de policías, efectivos do Exército, ambulancias, coches de bombeiros e membros dos servizos de urxencia.

Outro dos viandantes que observaba a escena, Moytaba Ajlaguí, de 36 anos, sinalou a Efe que en Irán "as pezas dos avións son moi vellas, porque a importación foi moi escasa desde a vitoria da revolución islámica en 1979, xa que desde entón vivimos baixo sancións".

Desde ese ano, o país "comezou a comprar avións de segunda ou terceira man. Avións rusos que non usan nin os propios rusos, mándanse a países terceiromundistas como o noso. Agora sacan a peza dun avión roto e colócana noutro avión para que poida funcionar uns anos máis, pero son moi vellas. Desgraciadamente, en Irán non se valora a vida do ser humano", engadiu. "Na época do Sha non tiñamos estes problemas pero agora cada dous ou tres anos temos un accidente aéreo no que morren persoas", lamentou.

Irán conta cunha flota aérea obsoleta e leva décadas enfrontándose a grandes dificultades para atopar pezas de reposto debido ás sancións internacionais.

O último accidente grave tivo lugar en xaneiro de 2011, cando un avión comercial estrelouse mentres trataba de facer unha aterraxe de urxencia durante unha tormenta de neve no norte de Irán, o que provocou a morte de 77 persoas, informou a cadea estatal de noticias Press TV.

En xullo de 2009, outras 168 persoas morreron ao chocar outro aparello no noroeste do país tras despegar da capital.

Comentarios