A FAMILIA do Renault Scénic crece coa chegada dunha nova versión denominada Xmod. Este modelo distínguese pola súa imaxe máis lúdica e campeira. En certa medida, recolle a testemuña do que no seu momento representou o RX4, aínda que ambos os modelos teñen unha concepción moi diferente.
Mentres que o elemento diferenciador daquel modelo que se fabricou entre 2000 e 2003 era, ademais da súa imaxe, o seu sistema de tracción integral, o novo Xmod é un dúas rodas motrices, pero que non renuncia a certas liberdades, ao incorporar un sofisticado sistema de tracción, denominado Estended Grip, que lle permite mellorar a adherencia en situacións críticas.
Sobre o estilo xa coñecido do Scénic, nesta nova versión engádense lixeiros retoques nos paragolpes dianteiros e traseiros, no portón, engadindo ademais barras de teito, proteccións en todo o seu perímetro e lamias especiais, entre outros detalles. No interior inclúense uns asentos específicos e outros elementos que conseguen un atractivo efecto.
Estended Grip
Un dos aspectos máis interesantes do Xmod é a dispoñibilidade dun sistema electrónico de control de tracción, que a marca denomina Estended Grip. A súa diferenciación con relación a outros sistemas similares é a súa capacidade para mellorar a capacidade de tracción en situacións de firme deslizante. Así, a elección do programa realízase mediante unha roda xiratoria situada na consola central. Por defecto, o sistema funciona en posición estrada, pero, en función do terreo que se estea pisando, pódese elixir entre modos como terreo brando, barro ou neve.
Nestas circunstancias, o Estended Grip non só actúa freando as rodas que perden tracción senón que tamén modifica o par motor, adecuando a forza que chega a cada roda.
Para mellorar máis a eficacia do sistema, as versións do Scénic Xmod que levan lamias de 16 polgadas incorporan uns exclusivos pneumáticos Continental M&S, cuxo debuxo está especialmente deseñado para repeler o barro ou o xeo. En calquera caso, se se elixe a versión con lamias de 17 polgadas, o sistema Estended Grip non estará dispoñible.
Cinco prazas
O Scénic Xmod só se ofrece coa carrocería curta de cinco prazas. Mantén todas as características de funcionalidade propias do Scénic, destacando o amplo maleteiro de 555 litros de capacidade e todo o espazo e versatilidade dun interior pensando para satisfacer as necesidades dun gran número de familias.
Aínda que na primeira toma de contacto realizada con este modelo, só foi posible conducilo por asfalto, a realidade é que nestas condicións non hai diferenzas apreciables en canto a comportamento con relación a un Scénic convencional. Isto a pesar de que o Xmod ten un centro de gravidade sensiblemente máis alto, ao estar a súa carrocería sobreelevada nun centímetro con relación aos seus outros irmáns de gama.
Motorizacións
A nivel mecánico, esta nova versión do Scénic está á venda con dúas variantes de gasolina e dúas diésel. A opción máis básica correspóndese coa que equipa o motor 1.2 TCe de 115 cabalos de potencia, mentres que un chanzo por encima sitúase a variante de 130 cabalos, tamén desenvolvida a partir do mesmo bloque motor. Ambos os motores destacan polos seus contidos, consumos e un rendemento óptimo na estrada.
Pola súa banda, as dúas mecánicas diésel son xa coñecidas, ao estar presentes noutros moitos modelos da marca francesa. A máis básica é a 1.5 dCi, que desenvolve unha potencia máxima de 110 cabalos. Un chanzo por encima sitúase o moderno propulsor da familia Energy 1.6, de 130 cabalos de potencia.
EN DETALLE |
|
Un monovolume entre dous mundos O Renault Scénic Xmod mantén as virtudes de funcionalidade, habitabilidade e versatilidade propias do monovolume do que deriva, pero aumenta as súas calidades dinámicas en situacións de baixa adherencia, grazas ao seu exclusivo sistema de tracción. |
Detalles diferenciadores Do mesmo xeito que sucede co exterior, o deseño do habitáculo tamén posúe certos detalles estéticos que lle confiren unha imaxe máis todo camiño. |
Sistema de tracción intelixente Esta roda situada na consola central, permite elixir o modo de funcionamento do Estendede Grip, segundo as condicións de adherencia. |
Cinco cómodas prazas De momento, o Xmod só está dispoñible en versión de cinco prazas, que mantén o seu amplo maleteiro de 555 litros de capacidade. |
A GAMA | |
Gasolina | |
1.2TCe | 115CV |
1.2TCe | 130 CV |
Diésel | |
1.5 dCi | 110 CV |
1.6 dCi | 130 CV |
Acabados | Expresión e Bose Edition |
Transmisión | |
Tracción | Dianteira |
Cambio | Manual ou automático de 6 velocidades |
PREZO | |
Desde 21.150 euros |