O Volvo máis avanzado

El interior es de agradable diseño
photo_camera El interior es de agradable diseño

 

O novo Volvo S60 mantense fiel ao ADN dos produtos da marca sueca, aínda que, neste caso, a evolución foi moito máis alá. O  resultado é un produto que conxuga estilo, deportividade, alta tecnoloxía e innovación.

Esteticamente, o novo S60 ofrece unha imaxe atractiva e dinámica. A primeira vista, o coche parece incluso máis pequeno que a actual xeración deste mesmo modelo. Probablemente, sexa o seu perfil tipo coupé o que fai que o modelo sueco non resulte tan aparatoso, aínda que o certo é que, co seu 4,63 metros de lonxitude, a xeración que chegará en setembro é cinco centímetros máis larga que o modelo que se vendía ata agora.

A nova xeración do Volvo S60 chega ao mercado cunha gama moi ampla de versións, que vai desde un económico diésel de 115 cabalos (que chegará en xaneiro) ata un auténtico deportivo, con motor sobrealimentado e tracción integral, que desenvolve unha potencia de 304 cabalos.

Entre ambos os extremos, sitúanse os dous motores de gasolina e os dous diésel nos que estará dispoñible a gama desde o primeiro momento. Entre os primeiros, a versión tope de gama é a T6, cun motor de 3 litros de cilindrada e 6 cilindros en liña que desenvolve os xa comentados 304 cabalos de potencia. A outra versión de gasolina é a 2.0T de catro cilindros e 203 cabalos.

Diésel
En canto ás mecánicas diésel, a opción máis potente é a que comercialmente se denomina D5, que equipa un motor de cinco cilindros e 205 cabalos de potencia, mentres que nun chanzo inferior sitúase o D3, de 2 litros de cilindrada e 163 cabalos.

Ao longo de 2011, a gama do Volvo S60 incrementará as súas opcións mecánicas, coa chegada doutra motores gasolina, de 150, 180 e 240 cabalos de potencia, así como a económica versión diésel, denominada 1.6 Drive, que coas súas 115 cabalos de potencia presume duns consumos e unhas emisións moi axustadas.

Ademais, o Volvo S60 poderase elixir entre dous tipos de transmisión (dianteira ou integral, está última só presente nas versións máis potentes) e dúas variantes de caixa de cambios (manual ou automática, pero sempre de seis relacións).

Dinámico
Do que non cabe dúbida é que a nova xeración do S60 dispón dun maior dinamismo e deportividade que a que se vendía ata agora. Esta afirmación non se basea soamente no plano estético, senón polo exemplar dinamismo do que o modelo sueco fai gala en todo tipo de trazados.

O chasis deriva do utilizado no S80 (aínda que cunha menor distancia entre eixos), mentres que o sistema pilotado de suspensión —denominado Four-C— fai gala dunha notable efectividade. Todo iso compleméntase cunha dirección electrohidráulica de bo tacto e o avanzado control de estabilidade en curva, denominado DSTC.

Interior
O bo traballo realizado no deseño exterior do novo S60 ten a súa continuidade no interior, onde os pasaxeiros se atoparán cunha atmosfera xeral moi agradable e no que a marca non renunciou a certos elementos característicos en todos os seus modelos actuais como a ponte da consola central.

A ergonomía interior é excelente, con todos os mandos ao alcance da man e, aínda que o nivel xeral de acabados e calidade percibida brilla a moi boa altura, aínda se manteñen certos detalles que, neste apartado, sitúan a Volvo un pouco por baixo dos que son os seus rivais máis directos no mercado.

Para rematar, a habitabilidade interior é boa e, a pesar da liña descendente do teito, os pasaxeiros traseiros non terán problema de espazo en altura, aínda que no que sitúe na praza central si notará os inconvenientes do túnel de transmisión.

Seguridade
Como é norma da casa, e no caso do S60 non podía ser menos, é de encomiar o gran esforzo realizado para ofrecer un paquete tecnolóxico de seguridade de última xeración. Esta tecnoloxía de vangarda está presente tanto en elementos de serie como nos opcionais, podéndose chegar a configurar un vehículo realmente intelixente capaz de interactuar cos imprevistos do tráfico.

Así, entre algúns dos elementos destacables destaca o sistema de información de puntos cegos, que acende unha luz de advertencia xunto ao retrovisor para alertar dun posible perigo, sobre todo, á hora de cambiar de carril; tamén está presente o avisador de cambio de carril involuntario; ou o City Savety, que está presente de serie en todos os modelos e que pode chegar a evitar os impactos a baixa velocidade, grazas a un complexo sistema de sensores, radares e cámaras, que é capaz de actuar sobre os freos se o condutor non reacciona a tempo.

Xa como opción, ofrécese o sistema de detección de peóns con freado automático. Este sistema utiliza un radar que vai integrado na grella do coche, unha cámara fixada á parte frontal do espello retrovisor interior e unha unidade de control central. Cando o radar detecta calquera obxecto e a súa distancia, a cámara determina de que se trata. En caso de urxencia, envía unha advertencia ao condutor, a través dunha testemuña luminosa e, se este non reacciona, o sistema actúa automaticamente sobre os freos.

Comentarios