MV Agusta desembarca no segmento das supermotard

MV Agusta, a mítica firma de motocicletas, renace das súas cinzas e faio cunha gama de atractivos produtos, que aos poucos se están facendo cun oco no mercado.

A marca italiana planea agora entrar no segmento das Supermotard, grazas ao lanzamento da Rivale 800, unha motocicleta que conxuga un coidado deseño cun alto nivel tecnolóxico.

Cun chasis de estrutura mixta (aceiro e aluminio) e o motor totalmente á vista, o seu deseño é todo un exercicio de estilo. A Rivale 800 tampouco renuncia a recursos comúns noutros modelos da marca, como o sistema triplo de escape, presente en todos os modelos tricilíndricos de MV Agusta. Outros aspectos moi rechamantes son os pilotos diúrnos dianteiros LED situados nos cubremáns ou a aleta traseira que incorpora a matrícula e os intermitentes.

MV Augusta Rivale 800

MOTOR

Baseado no mesmo sistema de propulsión da próxima Brutale 800, a nova Rivale 800 recorre a un motor tricilíndrico en liña, que entrega unha potencia de 125 cabalos a 11.600 rpm. Con este motor e un peso en seco de 170 quilogramos, a Rivale 800 promete unhas sensacións de condución moi áxiles e potentes. Ademais, o compacto motor compleméntase co acelerador electrónico Ride by Wire que permite elixir entre catro modos de funcionamento do motor.

A Rivale dispón dun chasis formado por un armazón de aceiro multitubular complementado con placas laterais de aluminio. O eixo traseiro conéctase ao chasis a través dun basculante monobrazo realizado en aluminio.

As suspensións están asinadas por Marzocchi (pinza dianteira) e Sachs (traseira) con axuste de precarga do peirao e amortiguación hidráulica. A pesar de ser a mesma que na Brutale, o percorrido é maior na suspensión da Rivale.

En canto a freada, no eixo dianteiro funcionan pinzas de ancoraxe radial Brembo. A Rivale chegará ao mercado na primavera e custará ao redor dos 10.990 euros.

Comentarios