Viaxeiros de dous trens, en autobús por unha avaría e por falta de reposición

Uns 70 pasaxeiros dos nocturnos de Madrid e Barcelona, por estrada entre Monforte e A Coruña
El tren hotel de Barcelona, parado en Monforte el jueves. AEP
photo_camera O tren hotel de Barcelona, parado en Monforte o xoves. AEP

Os dous trens hotel que circulan pola provincia de Lugo, o de Barcelona e o de Madrid, non puideron continuar desde Monforte o xoves e o venres, cando se dirixían A Coruña (destino final) por sendas incidencias.

O tren que viña de Barcelona chegou á cidade do Cabe á primeira hora da mañá do xoves sen suficiente combustible para poder continuar o traxecto, segundo denunciaron fontes ferroviarias. Adif explicou que dispón de persoal para ese labor de 15.00 a 23.00 horas e que, por razóns que correspondería explicar á operadora, o tren non encheu na tarde anterior. Onte non foi posible coñecer a versión de Renfe.

Segundo a información achegada por Adif, que este xornal tampouco puido contrastar con Renfe, o tren hotel de Madrid tivo que parar ou venres ao amencer en Monforte por un problema da locomotora.

No servizo de Barcelona víronse afectados 24 pasaxeiros, das estacións de Sarria, Lugo e A Coruña. O tren tiña que chegar a Lugo ás 9.33 horas e o bus que o supliu chegou ás 10.10. Os viaxeiros do tren hotel de Madrid saíron gañando porque chegaron a Lugo ás 7.10 horas. A hora prevista para o tren eran as 8.54. Neste caso foron 39 os pasaxeiros afectados.

Recentemente, os viaxeiros do rexional A Coruña-Monforte tiveron que ser trasladados en bus por avaría da locomotora, unha máquina moi antiga que ten fallos frecuentes e difíciles de resolver. Por unhas razóns ou outras, as incidencias son cada vez máis frecuentes e súmanse ao lastre que supón ter unha vía antiga e que condiciona moito os tempos de viaxe.

Neste momento está en marcha un plan de modernización da infraestrutura, con traballos xa contratados para a electrificación da vía entre Monforte e Lugo e mellora do sistema entre Monforte e Ourense, entre outras melloras. Máis lentos van os proxectos das variantes. Os sindicatos ferroviarios piden, ademais, máis trens e máis persoal, xa que o déficit de ambos deteriora o servizo.

Comentarios