Usuarios da oficina de Tráfico de Lugo critican as trabas para ser atendidos

Os afectados quéixanse das "malas formas" dos funcionarios e piden que se dean máis facilidades para resolver os trámites
Oficina de la Jefatura Provincial Tráfico de Lugo. GOOGLE MAPS
photo_camera Oficina da Xefatura Provincial Tráfico de Lugo. GOOGLE MAPS

Usuarios da oficina da Xefatura Provincial Tráfico de Lugo denuncian as trabas que se atopan á hora de ser atendidos, debido a que non se lles ofrecen outra vía de contacto que non sexa a telemática, un medio que non resulta do todo accesible para as persoas maiores ou para quen non teñan conexión a internet. Así mesmo, quéixanse das "malas formas" que reciben por parte dalgúns funcionarios.

Os cidadáns que queren facer trámites con Tráfico dispoñen de dúas vías: por teléfono, chamando ao 060, ou na páxina www.dgt.esNo entanto, a dificultade xorde cando o citado teléfono remite á web que, segundo explica unha usuaria, "adoita pasar case sempre".

Isto supón un problema para os maiores, xa non só polo uso das novas tecnoloxías, senón porque precisan dun correo electrónico que non sempre teñen. Ademais, aqueles que non dispoñen dunha conexión a internet tampouco poden realizar estes trámites desde casa.

Para intentar solucionalo, os usuarios acoden ás portelos de atención ao público de Tráfico en Lugo, desde onde volven ser remitidos á páxina web e, aínda por riba, "de malas formas", segundo critica unha afectada.

"En lugar de ofrecer facilidades dannos todo o contrario, ademais do uso obrigatorio do correo. Vivimos nunha cidade onde predomina, por unha banda, a poboación envellecida, e por outro, os que viven no campo. Isto non se pode permitir", asegura esta lucense.

RESPOSTA. Pola súa banda, o xefe provincial de Tráfico, Ángel Álvarez, asegura que "a web está simplificada no máximo posible para que todo o mundo póidaa utilizar". Ademais, xustifica o uso do correo electrónico como unha forma de notificar "ao cidadán" e que é necesario en moitas máis administracións.

En canto ás "malas formas" de atención ao público, Álvarez quixo pór de manifesto que se poden pór reclamacións na oficina.

Comentarios