Torre de Núñez, empresa de elaborados cárnicos situada en Lugo, pechou o exercicio económico de 2020 cun crecemento do 11,6 % nas súas vendas, de modo que a súa facturación chegou aos 30 millóns de euros.
Este crecemento sustentouse en dous dos alicerces estratéxicos da compañía, precisa a empresa nun comunicado, por unha banda, na boa evolución da marca na canle alimentación e, doutra banda, na expansión a novos mercados, informa a compañía nun comunicado.
O CEO de Torre de Núñez, José Manuel Núñez, sostén que a empresa conseguiu cumprir o obxectivo que se marcou antes do estalido da crise sanitaria, que era incrementar a súa presenza internacional coa chegada a novos mercados.
Conseguímolo a pesar das circunstancias nunha contorna de gran complexidade marcado pola pandemia, sinala José Manuel Núñez, e agora a intención da empresa é seguir conquistando novos mercados internacionais, tal e como sucedeu este ano con México e Venezuela.
Neste momento, o 10% da produción de Torre de Núñez é exportada ao mercado internacional. Os seus produtos están presentes en 27 países. De Xapón a Panamá, de República Dominicana a Noruega; Alemaña, Cuba, Moldavia, Italia, Filipinas, Guatemala, Perú e agora tamén México e Venezuela, precisou.
Ademais, a empresa precisou que está a piques de finalizar as obras de ampliación do secadero de xamón situado no polígono industrial do Corgo.
Esta ampliación culmina o proceso investidor iniciado pola compañía no 2012 en devandito polígono e que supuxo un investimento de máis de 10 millóns de euros para incrementar a capacidade do secadero ata
A empresa conta a día de hoxe con 30 postos de traballo no seu centro produtivo de Corgo, sobre un total de 120 directos na súa organización.