Elas toman o control ao volante

A firma de automoción Renting Credit conta cunha dirección formada integramente por mulleres. Esta iniciativa pioneira no sector xerou un aumento da facturación do 20%
La dirección de Renting Credit Posa junto al resto de compañeras de las instalaciones. XESÚS PONTE
photo_camera A dirección de Renting Credit Pousa xunto ao resto de compañeiras das instalacións. XESÚS Ponche

A aposta foi firme e decidida. E os resultados non se fixeron esperar. A dirección do concesionario Renting Credit deu un xiro de cento oitenta graos na súa organigrama directivo, tras a suspensión do estado de alarma, e este pasou a ser dirixido exclusivamente por mulleres.

Os seus departamentos de administración, aluguer de vehículos, vendas e xerencia falan en plural feminino. Actualmente, sete dos seus dezaoito asalariados son mulleres. Un número que aumentará proximamente coa ampliación da área de publicidade e mercadotecnia da firma local.

Esta é unha iniciativa pioneira no sector da automoción na provincia de Lugo. Unha área onde a presenza da muller é aínda a día de hoxe un estigma e cando estas aparecen ocupan un posto administrativo nunha escala de responsabilidade menor.

Os números falan por si sos. Desde a chegada á dirección da área de administración de Patricia López e de Beatriz Morell, ao departamento de aluguer a curto prazo de vehículos, o crecemento na facturación da empresa lucense ha aumentado un 20 por cento durante os últimos seis meses, conta Patricia López, con catro anos e medio de experiencia en Renting Credit.

"A empresa está inmersa nunha importante renovación do persoal. Estamos nun momento de crecemento e o lavado de face vai ser total", argumenta.

Patricia López está á fronte dun departamento onde os trámites administrativos ocupan o cento por cento da súa xornada laboral. Para iso conta con dúas compañeiras, que baixo a súa responsabilidade, aceleran os procesos dixitais.

Esta lucense, de 28 anos, é tamén a responsable da selección de persoal, da posta ao día dos contratos dos seus clientes, así como da xestión da burocracia que xera cómpraa-venda e aluguer dunha flota de máis de 800 vehículos, a máis relevante da provincia de Lugo.

"Temos unha flota de vehículos industriais e de turismo moi importante en constante circulación, polo que levar ao día todos os seguros que xeran é unha responsabilidade importante".

VOLUME DE TRABALLO. Desde as súas instalacións na Avenida dá Coruña, 124, o traballo é constante durante toda a xornada, posto que "non utilizamos ningunha empresa intermediaria", explica Patricia López, quen manifesta que toda a documentación necesaria e obrigatoria do vehículo, así como a xestión de accidentes e multas, ou o financiamento de turismo realízanse desde a súa oficina.

O futuro da firma lucense, que xa opera a nivel nacional, pasa pola ampliación da súa área de influencia a máis provincias.

O exemplo de Renting Credit é unha porta aberta ao resto do sector. Demostra que desde que elas tomaron o control ao volante, o negocio marcha como unha seda.

"Algúns clientes sorpréndense ao verme conducir as furgonetas máis grandes"
Beatriz Morell leva a paixón polo sector do automóbil no seu ADN. Por iso non dubidou en aceptar unha oferta de traballo en Lugo que a trasladaría desde Cataluña ata a ribeira do Miño.

En Renting Credit é a responsable da área de aluguer a curto prazo desde fai tan só 5 meses. E como tal, converteuse na responsable de xestionar a flota de vehículos en aluguer, tanto turismos como industriais.

Esta moza directiva chegou desde o mundo dos recursos humanos impulsada pola súa predilección ao departamento de atención ao cliente, por iso "o cambio foi a mellor, ao cento por cento", recoñece.

ENTREGA DE VEHÍCULOS. Beatriz Morell tampouco renuncia á hora de facer entrega dun vehículo ao cliente, así como da viaxe de volta ao concesionario, xa que está en posesión do carné de conducir tanto da clase B como da C.

Esta traballadora recoñece que a algúns clientes aínda lles choca vela ao volante dunha furgoneta de grandes dimensións ou respondendo ás súas dúbidas por teléfono "aínda que cada vez menos, afortunadamente".