Un punto negro da Piringalla é o primeiro ao que Lugo dea solución

A xunta de goberno local licitou este mércores as obras para crear unha rotonda no cruzamento de Santo Graal con Mar Cantábrico e Manuel María ►O Concello non logrou aínda expropiar os terreos para desdobrar toda Infanta Elena e estuda se se pode facer unha glorieta en San Eufrasio

Tramo de mar Cantábrico donde se hará una rotonda. EP
photo_camera Tramo de mar Cantábrico onde se fará unha rotonda. EP

LUGO. A eliminación de puntos negros do tráfico segue sendo unha materia pendente na cidade, aínda que desde hai anos hai proxectos para darlles unha solución que nalgúns casos están atascados pola burocracia a pesar de contar con orzamento, como ocorre co desdobramento de dous tramos de Infanta Elena.

Noutros casos, a insistente petición dos veciños deu os seus froitos, como acaba de ocorrer co perigoso cruzamento de cálelas Mar Cantábrico con Santo Graal e Manuel María, no barrio da Piriganlla. A xunta de goberno local aprobou na mañá deste mércores as bases para a licitación das obras de construción dunha rotonda neste punto, cun orzamento que rolda os 130.000 euros,

A actuación, que forma parte do Plan de Barrios dos orzamentos municipais, ten como obxectivo mellorar a seguridade de peóns e condutores, e a fluidez do tráfico. A obra foi anunciada a finais de xullo durante unha visita da alcaldesa Lara Méndez ao barrio da Piringalla, onde tamén existe outro cruzamento perigoso no que os veciños pedían unha solución. Trátase da intersección entre Mar Cantábrico e Flor de Lirio, a poucos metros de onde se executará a nova rotonda, aínda que neste caso o edil de infraestruturas, Manuel Núñez, apunta que os técnicos municipais indicaron que non hai un ancho suficiente na rúa para levantar unha glorieta, polo que se optou por reforzar a sinalización.

SAN EUFRASIO. Onde si está decidido o goberno local a construír unha rotonda é o conflitivo cruzamento entre as rúas San Eufrasio e a Rolda das Fontiñas. Manuel Núnez anuncia que se acaba de realizar unha proposta de gasto para encargar un reformulo do viario co obxectivo de estudar se é viable a construción dunha glorieta, xa que se trata dun viario en pendente. Ademais, o concelleiro explica que negociarán coa Xunta, titular desta rúa que forma parte da estrada da Fonsagrada, a cesión dun tramo da vía que podería ir desde a confluencia con Fontiñas ata o acceso á estrada do río Intre.

Este punto negro viu incrementado o tráfico e, xa que logo, o número de accidentes, desde a entrada en funcionamento do Hula, xa que se trata dun do principais acceso ao hospital desde a cidade.

Pero mentres o Concello estuda como actuar en San Eufrasio, noutro dos puntos perigosos, os dous únicos tramos sen desdobrar da Avenida Infanta Elena, o traballo dos técnicos municipais céntrase na tramitación das expropiacións dos terreos necesarios para a ampliación do viario. Aínda que en principio anunciouse que se ía a acometer toda a obra á vez, ao final apostouse por dividir a actuación en dúas fases, de tal forma que primeiro se executará o desdobramento entre a rotonda de acceso a Róldaa Norte e o cruzamento con Paulo Fabio e, despois, o tramo entre o centro comercial As Termas e a Avenida Benigno Rivera. Para a primeira fase, xa se realizou o levantamento fotográfico e a tasación das leiras a expropiar, mentres que na segunda está a realizarse aínda o estudo topográfico. Con todo, o goberno local confía en que o proceso de expropiación nesta última fase sexa máis rápido porque gran parte dos terreos necesarios xa son do Concello.

Comentarios