O PSOE preguntará no Congreso e o Senado canto custou o acto de Fomento en Lugo

En Marea insiste en que non se cre "ninguén" as datas apuntadas sobre a chegada da alta velocidade ferroviaria a Galicia e Lugo 

Lara Méndez y De la Serna, con Feijóo detrás, en la estación de Lugo. ELISEO TRIGO
photo_camera Lara Méndez e Da Serna, con Feijóo detrás, na estación de Lugo. ELISEO TRIGO

O secretario provincial do PSOE de Lugo, Álvaro Santos, anunciou este martes que preguntarán no Congreso e no Senado polos custos do acto do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, e do ministro de Fomento, Iñigo de la Serna, sobre a conexión da Ave da capital luguesa e Ourense. 

Ambos os políticos viaxaron o luns en tren desde Sarria á capital lucense, a través da nova variante da Pobra de San Xulián, e para iso, argumentou Santos, "mobilizáronse dous Alvias". 

"Mobilizáronse dous trens para que esa visita fose cómoda e perfecta. Iso provocou que se tivesen que baixar usuarios do tren e desprazarse en microbús para que puidese vir o ministro a Lugo a anunciarnos que nos deixaban sen Ave", protestou. 

O dirixente socialista incididiu en que esa viaxe provocou que "os usuarios non puidesen utilizar o tren", á vez que advertiu de que tampouco van consentir" ao presidente da Xunta, que "en 2009 anunciou que se non facía a conexión Lugo-Ourense o Goberno central acometeríaa a Xunta", recordou. "Este luns veu con toda a súa caradura para dicir aos lucenses que non ían ter Ave", apostilou. 

Santos critica que o ministro de Fomento "veu con toda a súa caradura para dicir aos lucenses que non ían ter Ave"

Álvaro Santos manifestou que "un tren que vai tardar de Lugo a Madrid (a través da conexión con Ourense) case catro horas (3 horas e 47 minutos), cando na Coruña vai quedar a tres horas e cinco minutos, ese non é un tren como o doutras provincias, non é tan competitivo porque estando máis cerca (de Madrid) non pode estar máis lonxe no tempo", lamentou. 

Por iso, Santos avanzou que preguntarán tanto no Congreso como no Senado "canto se gastou para este espectáculo teatreiro, que confirma a gran estafa do PP, que lles vén dicir aos lucenses que quedan sen Ave". 

"Canto custou este despregamento de medios, e canta xente se viu prexudicada para que o ministro e Feijóo puidesen vir pasear comodamente nun tren que non é o que vén utilizando habitualmente. Porque para o ministro e Feijóo mobilízanse dous trens e hai viaxeiros en Lugo que teñen que viaxar en trens antigos", reprochou.

Villares "Foi unha visita turística cutre, propia da propaganda doutro tempo. En democracia os compromisos teñen que vir acompañados de orzamentos e de proxectos"

"NON AS CRE NINGUÉN". Na mesma liña crítica manifestouse o portavoz de En Marea, e parlamentario por Lugo, Luís Villares, quen xa deixou claro que non se cre "ninguén" as datas que o luns, no acto de Lugo, apuntáronse sobre a chegada da alta velocidade ferroviaria a Galicia, en 2019, e a Lugo, coa conexión con Ourense, en 2021. 

"Esas datas non as cre ninguén. Onte (luns) tiveron a desvergoña, a pouca vergoña de vir inaugurar unha variante na Pobra de San Xulián que lles levou facela dez anos. Se lles levou dez anos facer esa variante, que non lles levará facer o trazado completo a Ourense", cuestionou. 

"Temos que escoitar iso cando temos a liña a Monforte sen electrificar, con máis de 36 pasos a nivel, ademais temos que escoitar iso canto non temos ningún compromiso orzamentario", sostivo. 

"A de onte (luns) foi unha visita turística cutre, propia da propaganda doutro tempo. En democracia os compromisos teñen que vir acompañados de orzamentos e de proxectos", afirmou. Ademais, lamentou que aínda non se conte coa estación intermodal de Lugo, ou o estado "de abandono" en que se atopa a liña de Feve na Mariña para "conectar toda a comarca". 

Comentarios