miércoles. 26.01.2022 |
El tiempo
miércoles. 26.01.2022
El tiempo

Polos seus blogues coñecerédelos...

Coralia Díaz
Coralia Díaz
Moda, decoración, tecnoloxía, viaxes... cada vez máis temas dan para converterse en blogger de éxito, un fenómeno que non deixa de crecer en internet

Pouco podía imaxinar a decoradora e deseñadora gráfica lucense Coralia Díaz que dunha tarde de hai dous anos compartida cunha boa amiga, na que puxeron unha vez máis en práctica o gusto de ambas pola realización de manualidades relacionadas coa creación de ambientes no fogar, levaría ao nacemento de ‘petitecandela.blogspot.com.es ’. Tecleando esta dirección éntrase no blogue de decoración e deseño que na actualidade mantén ela en solitario -a súa amiga tívoo que deixar por falta de de tempo- e que recibe ao mes a friorenta de 120.000 visitas.

A web de decoración e deseño da lucense Coralia Díaz recibe unhas 120.000 visitas ao mes e a súa xestora xa estudia convertelo nun traballo

"Aquel día puxémonos a facer manualidades con velas e quedounos tan ben que sentimos a necesidade de compartilo, de mostrar como se facía, e foi así como decidimos crear o blogue para introducir estes contidos", recorda. Pronto o sitio web comezou a crecer de forma exponencial en visitas, e tamén os contidos enriquecéronse ata chegar ao que é hoxe, un coidado blogue que ofrece "ideas de decoración, tendencias e colaboracións de grandes marcas que tamén enriquecen moito o contido", matiza.

Tanto é así que fixo que esta lucense, que traballa como autónoma no sector da decoración, reformulouse a súa actividade laboral. O seu blogue foille xerando cada vez máis ingresos, mercé a anuncios inseridos na páxina, post patrocinados -trátase de artigos que a blogger escribe sobre o produto patrocinador en cuestión "pero sen esquecer que teña utilidade para o lector, non é só publicidade", aclara-, listas de produtos recomendados, asistencia a eventos sectoriais patrocinados, etc. Apunta que "esta podería ser unha fonte de ingresos única e suficiente para min se lle dedicase o cento por cento do meu tempo, e non descarto facelo". Na actualidade xa ocupa unha parte importante deste, "máis de media xornada diaria", conta. é o que lle fai falta para actualizar contidos no seu blogue todos os días, de luns a xoves, e tamén os domingos.

E xa ten ben definida a vía pola que seguir crecendo. ‘Petitecandela’ forma parte dun club de blogues de decoración chamando Decopedia, que agrupa a uns 150 sitios web de España e América do Sur "que unha vez ao mes pómonos en contacto e achegamos ideas en común sobre un tema en concreto cada vez para crear tendencia, co que se xera un tráfico espectacular de información", di. Consciente de que esta canle de comunicación a nivel internacional é un punto forte, Coralia Díaz traballa agora na creación dunha web paralela que espera abrir o próximo mes de xaneiro -‘ladecopedia.com’- e que se dedicará exclusivamente á colaboración con ese club, o que agora supón só unha parte do seu actual blogue "e que creo que o superará en éxito", conclúe.

A MODA LEVA A PALMA. É viguesa, pero a moza Carla Estévez pasou a maior parte da súa vida en Lugo, onde estudou Administración e Dirección de Empresas, pero a súa paixón xa desde nena é outra: a moda. Foron os seus amigos de Lugo, xunto coa súa nai, quen máis a animaron para que crease o seu propio blogue de moda, unha idea que se materializou en 2010 "logo de ler -rememora- unha entrevista con Gala González", quizais o nome máis relevante do fenómeno dos blogues de moda, non só en España senón a nivel internacional, seguida por centos de miles de lectoras en internet e convertida xa ela mesma en toda unha ‘celebrity’. Son palabras maiores no universo blogger pero, a outro nivel, a progresión de ‘www.thefashionthroughmyeyes.com’, o blogue de Carla Estévez, tampouco ten desperdicio. 

Cinco anos logo da súa posta en marcha, rexistra unhas 8.000 visitas diarias, e iso a pesar de actualizalo só en días alternos "porque comecei a traballar e non podo dedicarlle tempo a diario como antes", conta. No entanto, as visitas non deixan de crecer e por iso tamén Carla está entre as bloggers que pensan en aproveitar o tirón deste fenómeno para convertelo nun traballo en toda regra. A súa páxina repórtalle xa ingresos, "aínda que non fixos, pero vexo a posibilidade de proxectarme máis se lle dedico todo o tempo que necesita, e podería ser unha fonte de ingresos sólida". Ao seu entender, a clave do éxito deste formato está en que "a xente conecta co blogger, séntese identificada con el e ademais é unha fonte de información sobre o que che interesa de moi fácil acceso e ademais dá a opción de interactuar, pódense facer consultas, manifestar opinións...". Carla ve cada vez máis o seu blogue como un posible traballo.


AS TEMÁTICAS MÁS CURIOSAS. Acceso inmediato á traxectoria dun xogador concreto de fútbol de Primeira División, sobre todo se estaba en activo nos anos 90, iso é o que o usuario pode atopar se entra na bitácora-web do santiagués David Castelo, ‘Historias de cromos’. A afección polo fútbol e o coleccionismo de cromos de xogadores deste deporte -este mozo de 29 anos atesoura miles na súa casa- e a práctica inexistencia de portais de internet nos que atopar estatísticas como as que el elabora sobre os xogadores foron o detonante para a creación en 2009 "dun escaparate para ambas as cousas, para poder compartilo coa xente, e ten seguimento non só en España senón a nivel europeo", sinala. A súa bitácora é visitada por unhas 15.000 persoas ao mes que comparten o seu mesma paixón. Entre esas visitas non faltan as dalgún que outro xogador famoso que máis dunha vez ‘retuiteou’ os seus posts. No seu caso o traballo que envorca no blogue, que actualiza un par de veces por semana e que "require facer un traballo de chineses" é pura paixón. Non ve a posibilidade de ter uns ingresos estables por esa vía e o seu futuro laboral vincúlao aos seus estudos de arquitectura. Pero a bitácora seguirá aí, como "canle para desenvolver a miña afección".


PROFESIONAL E PERSOAL. Como David, tamén o lucense Óscar M. Lage creou o seu blogue de tecnoloxía, en 2001, -‘www.userlinux.net’- para cubrir un baleiro de información que el mesmo padecía. Este informático conta que "usaba por entón Linux e existía en España moi pouca documentación, e moi dispersa, sobre este sistema operativo, así que a fun recompilando e traducindo do inglés e animeime a crear o blogue para compartila con todo o mundo. Considéroo un xeito de contribuír á comunidade, de devolver a axuda que teño para o meu traballo, xa que traballo con ferramentas libres gratuítas, e o que fago é explicar como o uso eu para que outros poidan facelo tamén".

O que comezou como un proxecto relacionado unicamente co profesional pronto foi derivando cara a algo máis: "Agora comparto no blogue tanto experiencias profesionais como persoais, vou escribindo o que me sucede en ambos os campos, vai parello á miña vida" e engade que "animo á xente a que cre o seu blogue, porque é un soporte persoal, de expresión libre, que pode axudarche moito no teu traballo e incluso proporcionarche ingresos, é un bo soporte case para calquera actividade, pero tamén sérveche para estar en contacto con moita xente e dar e recibir outros puntos de vista, algo enriquecedor para todos".



DE VIAXES. Os pontevedreses Jorge de Uña e María Amandi son unha parella de arquitectos, profesión que compaxinan coa xestión dun albergue, aínda que o que os une aínda máis intensamente é a súa paixón por viaxar. Por viaxar e por compartilo despois e, por iso, desde sempre escribían en webs do sector contando as súas experiencias, ata que hai seis anos deron o paso de crear o seu propio blogue recomendando destinos, "pero única e exclusivamente aqueles en os que nós estivemos previamente, é o noso aceno de identidade", di María. En ‘viaxadoiro.com’, os usuarios atopan información de primeira man tanto de destinos nacionais como internacionais e, desde hai un tempo, tamén con máis detalle de Galicia, xa que a súa web está integrada en Galicia T.B., unha asociación de blogues de viaxes vinculadas á comunidade autónoma. Comezaron en 2009 "para probar, de modo totalmente amateur e sen vocación de continuidade, pero foi crecendo e hoxe temos unhas 15.000 visitas mensuais".

Aínda que os ingresos que perciben só lles alcanzan "para cubrir gastos", aseguran que seguirán adiante coa iniciativa "porque nos permite facer o que máis nos gusta, viaxar, e porque sentimos que temos xa un compromiso adquirido cos nosos seguidores", conclúe.

Polos seus blogues coñecerédelos...
comentarios