A pasarela peonil de acceso ao Miño e ao campo de fútbol Anxo Carro xa dispón de todos os permisos para que as obras poidan arrincar "en breve", segundo confirma o Concello. A data prevista de inicio é setembro, ao estar xa adxudicada á empresa que a construirá, Taboada e Ramos. O orzamento ascende 862.348 euros e o prazo de execución é de seis meses.
O Concello confirma que este xoves recibiu o último dos informes pendentes, o da Subdirección de Protección do Patrimonio Cultural da Xunta de Galicia, "a pesar de que a resolución favorable ten data do 10 de maio, é dicir, a comunicación tardou case tres meses en chegar ao goberno local", aseguran desde o propio Concello.
O Concello explica que remitiu o proxecto a Patrimonio durante o pasado mes de decembro para o seu pertinente resolución. "Unha resolución que é obrigada xa que a obra atinxe ao ámbito do territorio histórico do Camiño de Santiago".
Segundo indica o Concello, no mes de febreiro, "dous meses despois de remitir ou proxecto a Patrimonio", chegou un informe desfavorable co argumento de que a pasarela tiña "unha envergadura excesiva", polo que a empresa responsable do proxecto, Inca, reformuló a proposta coa eliminación das abrazaderas metálicas e o rebaixe dos alicerces.
As obras, xa adxudicadas, teñen un prazo de execución de seis meses e o orzamento é de 862.348 euros
COR CLARA. "Agora chegou a última resolución, que é favorable, e só realiza unha recomendación: pintar dun ton claro a cor da estrutura para que sexa máis acorde coa paisaxe", asegura o Concello.
A pasarela enmárcase dentro do programa europeo Muramiñae, impulsado polo goberno de Lara Méndez para eliminar a discontinuidad urbana existente entre Porta Miñá e o río e para integrar a contorna fluvial na cidade. Este programa está financiado nun 80% por fondos Feder. Segundo indica o Concello, con esta pasarela créase un novo itinerario para peóns e bicicletas que favorece "a continuidade do centro urbano de Lugo á zona do río Miño. Ademais, dar resposta ás peticións de pasos seguros, en especial ou dous miles de siareiros que abacelen ao Anxo"Carro .
O concello lucense ultima a adaptación que esixiu Fomento para habilitalo
En relación co paso subterráneo da N-VI, o Concello confirma que, aínda que depende do Ministerio de Fomento, ten previsto actuar unha vez finalicen os "cambios mínimos" que se esixiron desde Fomento. Unha vez resolta esta situación, procederase á súa licitación, algo que no Concello calculan que ocorrerá nun prazo máximo de tres meses.
Este paso finánciase con fondos da estratexia Dusi. O Concello confirma que non descarta a posibilidade de instalar novas pasarelas —máis pequenas e en diferentes lugares — na N-VI.