O Departamento de Mercadotecnia de Ingapan está de parabén e é que foi nomeado e premiado nos Premios Paraugas facéndose co I Premio dá Comunicación e do Mercadotecnia Galego na categoría de Mellor estratexia/acción de produto.
Estas distincións xorden co obxectivo de recoñecer publicamente o saber facer das empresas e dos profesionais no ámbito da publicidade e a comunicación, sendo a empresa lucense seleccionada entre máis de 480 candidaturas. Por unha banda, foi galardoado Rodados, un novo bocadillo de pan de Sopapo de Aceite da súa marca Kentes, fronte a outras propostas de grandes entidades como Estrela Galicia e A casa Vella. E por outra banda, os Premios Paraugas nomearon a súa entrañable e emotiva campaña Morriña coa que Chousa repartiu 50 empanadas entre emigrantes galegos que se atopaban fóra da Comunidade o día de Galicia. Unha categoría na que tamén participaban outras firmas como Abanca ou Martín Códax.
Esta primeira edición dos Premios Paraugas foi organizada polo Clúster da Comunicación de Galicia e levouse a cabo en Ourense o pasado venres no recinto feiral de Expourense. Ao acto asistiu un nutrido grupo de profesionais de toda Galicia, entre os que se atoparon directivos de mercadotecnia e comunicación de destacadas empresas, así como de axencias de publicidade, deseñadores e editores.
Un encontro que fomenta e dá visibilidade á gran competitividade galega no campo da comunicación, moitas veces pouco recoñecida.
A lucense Ingapan gana o Premio Paraugas na sección de Mellor estratexia de produto
O certame galardoou o produto Rodados da firma fronte a outras prestixiosas marcas nomeadas como Estrella Galicia e A Casa Vella