Viernes. 19.04.2019 |
El tiempo
Viernes. 19.04.2019
El tiempo

Lugo estrélase na comparativa de liñas de tren con outras capitais

Estación. AEP
Estación. AEP

Desde unha plataforma veciñal proponse que se deseñe un plan de servizos que "faga viable" o transporte métrico, que discorre pola costa entre Ferrol e Ribadeo

A plataforma cidadá Lugo... Non Perdas ou Tren denuncia que a cidade quedou "descolgada de forma intencionada" dos servizos ferroviarios porque é a única capital de Galicia que non ten conexión directa con Santiago de Compostela, nin con León, nin co País Vasco e tampouco os fins de semana con Barcelona.

Esta plataforma, que se encadra na federación veciñal, fixo público este venres un detallado informe sobre os servizos ferroviarios que ten Lugo en comparación con outras cidades.

Nesa comparativa a capital lucense sae mal parada. Lugo...Non Perdas ou Tren asegura que ten 20 servizos diarios de luns a venrestanto autonómicos como nacionais, "sen horarios nin tempos de percorrido adecuados", mentres que Santiago de Compostela suma 108, Ourense 68 e Monforte de Lemos 43.

Este colectivo considera ademais que "non é aceptable que o traxecto que en tren leva case dúas horas coa Coruña, realícese en autobús en pouco máis de 50 minutos".

A plataforma denuncia "o abandono institucional" da Cidade do Cabe porque continúa "sen ter planificados os accesos ferroviarios"

Ante o que denomina "abandono de prestación de servizos" aos lucenses, esta plataforma enumera unha batería de demandas. Así require "máis e mellores comunicacións da cidade de strong <>Lugo coa Coruña e Monforte, con paradas en todas as estacións e horarios adecuados".

Tamén esixe "polo menos" un enlace diario con ida e volta ao País Vasco, dous con León e un os fins de semana con Barcelona. Urxe ademais que o Ministerio de Fomento e a Consellería de Infraestruturas inicien este ano as reunións para planificar unha nova liña ferroviaria entre Lugo e Santiago.

A nivel internacional demanda que nos plans de transporte europeos os portos e liñas produtivas de Galicia enlácense con Europa "a través de Monforte de Lemos e Palencia".

ENTREVISTAS A Alto NIVEL. Lugo... Non Perdas ou Tren solicitará reunións co ministro de Fomento, o presidente da Xunta de Galicia e o de Renfe para facerlles chegar esta batería de demandas.

Demandas que fai extensibles a strong <>A Mariña e a Monforte de Lemos. Así propón que se deseñe un plan de servizos que "faga viable" o tren métrico -antes Feve-, que discorre pola costa entre Ferrol e Ribadeo, "dotándolle do equipo humano necesario e substituíndo os vellos convois que funcionan un día si e outro non".

A plataforma denuncia "o abandono institucional" da Cidade do Cabe porque continúa "sen ter planificados os accesos ferroviarios" ao porto seco e a súa estación é "lúgubre con plataformas curtas e sen comunicación segura", pois os pasaxeiros teñen que cruzar as vías, xa que "carecen de pasos soterrados e ascensores de acceso". Reclama así mesmo máis prazas de aparcadoiro, que propón que se habiliten nos terreos abandonados próximos.

Lugo estrélase na comparativa de liñas de tren con outras capitais
Comentarios