Os lucenses poderán comunicar o gasto de auga para que se lles cobre por el

O Concello anunciou a posta dun sistema, a través da súa plataforma electrónica, para que os cidadáns poidan realizar trámites coa administración máis rápido e aforrando pasos
Un fontanero trabajando con un grifo. PIXABAY
photo_camera Un fontaneiro traballando cun grifo. AEP

O Concello anunciou este xoves a posta en marcha dun sistema para que os cidadáns poidan comunicar á administración o consumo de auga que realizan nos seus fogares ou empresas e así factúreselles polo gastado e non en base a unha estimación que se corrixe posteriormente.

A información do consumo poderá ser comunicada polo titular da propiedade a través da plataforma electrónica do Concello e chegará directamente ao servizo de Augas. Desta forma reduciranse pasos e tempos, destacou a alcaldesa, Lara Méndez.

Os problemas que ten o Concello para ler os contadores de auga, nalgunhas épocas por falta de persoal e desde hai cinco trimestres e de forma habitual pola dificultade de acceder ao interior dos edificios onde están colocados, fai que en ocasións o Concello pase os recibos en función a consumos estimados e posteriormente, cando logra obter os de consumo, facture polo gasto real. Con todo, esta circunstancia provoca que se produzan saltos de tramo e o litro de auga consumida sae máis caro.

Outros trámites

O Concello tamén anunciou a posta en marcha do mesmo sistema de comunicación co Concello para outros trámites, como a solicitude dun certificado de empadroamento, que chegará directamente ao servizo de Padrón. Tamén poderán tramitar duplicados de recibos municipais e xustificantes de pagos dos mesmos. Estas solicitudes serán remitidas ás áreas correspondentes.

O PP denuncia que hai 173 reclamacións de auga pendentes de resolver
á vez que o goberno de Lara Méndez anunciaba melloras na xestión dos recibos da auga, o grupo municipal do PP denunciaba que neste momento hai no Concello 173 reclamacións relacionadas con este asunto pendentes de resolver. O PP levou a cabo hai uns meses unha campaña para axudar aos cidadáns a presentar reclamacións por facturación estimada de auga, no canto de por cobro real de consumo. 

comentarios