José María Seijas, sobre o Black Friday: "Non xera un emprego san"

Goberna, ao seu xuízo, “unha desorde total” que é nocivo para o pequeno comercio, con rebaixas “que comezan o 1 de xaneiro e prolónganse ata o 31 de decembro”
José María Seijas. AEP
photo_camera José María Seijas. AEP

O presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, recoñeceu, en relación cos descontos aplicados con motivo do Black Friday -Venres Negro- que probablemente este tipo de iniciativas non sirvan para incentivar as vendas, porque de face á campaña de Nadal “o que se vendeu xa non se venderá”.

En declaracións aos medios de comunicación, Seijas recoñeceu que estes descontos que se aplican xusto antes da campaña de Nadal, a máis importante por volume de vendas para o comercio de proximidade, antes “duraban un día e concentrábanse nun único sector”, pero agora prolónganse “durante unha semana” ou incluso máis tempo e afectan a todo o comercio.

Seijas opina que este tipo de campañas, importadas dos países anglosaxóns, non favorecen “ao comercio de proximidade”, que se ve obrigado en moitos casos a vender con descontos, polo empuxe das grandes empresas, xusto antes da campaña con maior volume de vendas do ano.

Goberna, ao seu xuízo, “unha desorde total” que é nocivo para o pequeno comercio, con rebaixas “que comezan o 1 de xaneiro e prolónganse ata o 31 de decembro”.

O 9 de xaneiro sortearanse 10.000 euros en premios, repartidos en 20 cartóns regalo de 200 euros e outras tantas de 300 euros

“É un descontrol”, insistiu, e incluso puxo en dúbida que sirvan para xerar postos de traballo, porque as contratacións de reforzo que se fan para campañas puntuais como o Black Friday non duran no tempo.

“Non é un emprego san e duradeiro como o que xera o pequeno comercio”, dixo Seijas.

Seijas fixo estas declaracións na presentación dunha campaña da Federación do Comercio de Lugo para potenciar as compras nos comercios de proximidade da cidade, baixo o título “Ou comercio local, tamén dixital”.

Os clientes que compren nos comercios de Lugo poderán participar nesta campaña, simplemente fotografando o ticket de compra e rexistrándoo na plataforma www.comerciolugodixital.com

O 9 de xaneiro sortearanse 10.000 euros en premios -grazas ao patrocinio da Deputación de Lugo-, repartidos en 20 cartóns regalo de 200 euros e outras tantas de 300 euros.