Incerteza para o lecer

As principais sociedades de Lugo están á espera de compensar aos seus socios con actividades
Instalaciones del Club Fluvial de Lugo. EP
photo_camera Instalacións do Club Fluvial de Lugo. EP

O Club Fluvial está a acondicionar xa a súa zona exterior. Trátase de estar listos para o primeiro día que se permita a apertura das instalacións e a sociedade aspira a que os socios poidan gozar alí do verán, explica o seu presidente, Perico Valledor. Tamén as dependencias interiores mantéñense a punto para recibir aos lucenses en canto o Goberno autorice, detalla Valledor.

Pero a gran pregunta é cando será posible. Valledor témese que o Fluvial, polas súas dimensións e enorme número de socios, non sexa das primeiras instalacións que permítanse abrir en Lugo.

Pero, polo si ou polo non, todo mantense a punto nunha sociedade á cabeza en número de socios en Lugo, que no medio dunha situación tan complicada como a actual segue tendo que facer fronte a moitos gastos, desde bancarios a mantemento.

Os socios, en tanto, seguen contribuíndo. é unha sociedade sen ánimo de lucro e os socios son os propietarios e, aínda que modesto, o abono mantense por esa condición legal. Valledor explica que o que si recuperarán os usuarios son os pagos polos cursos e actividades que non se puideron impartir.

O director xeral do Breogán, Perico Díaz, explica que desde o club —próximo aos 4.000 abonados— seguen esperando unha decisión da Federación Española de Baloncesto

Visto que a situación prolóngase, Valledor detallaba este xoves que o Fluvial prepara unha mensaxe para os socios, que faralles chegar nuns días.

CLUBS. Tanto o Club Deportivo Lugo como o Leite Río Breogán ou o Durán Maquinaria Ensino están a expensas do que decidan as distintas Federacións en relación coa continuidade, ou non, das súas respectivas competicións.

O director xeral do Breogán, Perico Díaz, explica que desde o club —próximo aos 4.000 abonados— seguen esperando unha decisión da Federación Española de Baloncesto (FEB). “A ver que pasa, porque igual cambian o formato e pon, imaxinemos, unha final a oito en Lugo. O que si sabemos é que quedaban catro partidos de Liga en casa, que representa un 23% do abono total de cada afeccionado. O día que saibamos en que termina todo, exporémonos que facer con esa porcentaxe”, sostén.

Entre as posibilidades, Díaz baralla devolver o diñeiro ou compensalo con outra actividade durante a próxima tempada.

No Ensino, o seu presidente, Manuel Durán, explica que ningún abonado reclamou ningunha devolución

No Club Deportivo Lugo (entre 3.900 e 4.000 abonados) aseguran que se hai que terminar a tempada a porta pechada, como todo parece indicar, “haberá que compensar aos abonados dalgunha forma, pero agora é unha incógnita”. Si confirman que, como no caso do Breogán, ningún socio ou abonado deuse de baixa polo momento.

No Ensino, o seu presidente, Manuel Durán, explica que ningún abonado reclamou ningunha devolución. “Quedaban dous partidos en casa e imaxínome que os 400 socios dano por bo”.

XIMNASIOS. No caso dos recintos deportivos como os ximnasios, José Manuel Gómez, responsable do club Kung-Fu de Lugo, situado no ximnasio Dei Som, explica que tomaron a decisión de cancelar a cota correspondente a este mes.

“A nosa decisión, e a dutros compañeiros non só de Lugo, senón da Coruña, Vigo e Pontevedra, é a de non pasar ningunha cota ata que se retome de novo a actividade”, apunta.

Para sorpresa de José Manuel Gómez, a ampla maioría dos abonados que responderon á comunicación do ximnasio optaron por non reclamar ningunha cota

En Di Som, o último pago realizado polos seus abonados correspóndese cos primeiros quince días do pasado mes de marzo. “Decidimos que, se por exemplo non hai actividade durante o verán, eses quince días xa paga dous que non puideron gozar compensaranse en setembro con outra actividade, deste xeito empezarían a pagar a cota a metade de mes”, di.

Para sorpresa de José Manuel Gómez, a ampla maioría dos abonados que responderon á comunicación do ximnasio optaron por non reclamar ningunha cota e apoiar en todo o posible. “Ninguén de todos os que responderon reclamou o abono ou a devolución de cota, ao contrario, a maioría avogou por seguir pagándoa, porque entenden que non somos os responsables da situación e as instalacións téñense que manter en bo estado para cando todo volva á normalidade”.

O responsable de Di Som engade que tomaron a decisión de pechar as súas instalacións “antes de que o Goberno recomendase o peche deste tipo de centros”, do mesmo xeito que a cancelación de cotas dos seus abonados. “Decidímolo antes de que ninguén pensase en devolucións. De feito, comunicámolo o pasado 21 de marzo”.

Comentarios